کد خبر : 1723100 | 13 آذر 1399 ساعت 14:35 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال صدم ثانیه ها در لیگ کشتی(عکس)

دیدار نزدیک و حساس لیگ برتر کشتی فرنگی روز گذشته به خاطر تصمیم مشکوک داوران به جنجال کشیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار دور برگشت گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی، روز گذشته تیم های صبانور کردستان و دانشگاه آزاد به مصاف یکدیگر رفتند. در حالی که در دور رفت دانشگاه آزاد به پیروزی رسیده بود، نماینده کردستان راهی جز شکست دادن حریفش در این دیدار نداشت. 

 


کردستانی ها برای همین کار دو کشتی گیر گرجستانی و محمدهادی ساروی، نفر اول وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی در انتخابی تیم ملی را جذب کردند. 

 

 

1549893

 


مبارزه دیروز بازهم به کام صبانور پیش نرفت و این تیم که به درخشش محمدهادی ساروی بعد از شکست یکی از کشتی گیران گرجستانی خود دل بسته بود، در وزن 97 کیلوگرم هم غافلگیر شد.


کشتی حساس ساروی با مهدی بالی از دانشگاه آزاد تا ثانیه های پایانی دو بر یک به سود کشتی گیر دانشگاه دنبال می شد، اما دقیقا در فاصله چند ثانیه به پایان کمرگیری ساروی حریفش را به بیرون از تشک کشاند.

 

 

1549891

 


با اینکه مشخص نبود بیرون رفتن پای بالی از تشک قبل از پایان وقت اتفاق افتاده یا بعد از آن، داوران رای به پیروزی ساروی دادند. با این حال بعد از چند دقیقه توقف و بازبینی صحنه داوران رای خود را تغییر داده و مهدی بالی را پیروز اعلام کردند.


این اتفاق با اعتراض شدید مسئولان و مربیان تیم صبانور کردستان همراه بود که با این شکست عملا شانس صعود به نیمه نهایی را از دست داده بودند. آن ها فیلمی را بعد از چند دقیقه به داوران نشان دادند و مدعی شدند خروج پای کشتی گیر حریف قبل از به پایان رسیدن وقت بوده است.

 

 

1549892

 


اعتراضات گسترده مربیان و مسئولان تیم کردستان تا چند دقیقه همه حاضران در سالن را تحت تاثیر قرار داد و اعتراض این تیم هم به صورت کتبی به سازمان لیگ کشتی تقدیم شد تا مورد بررسی مجدد قرار بگیرد.

 

1549894

 

1549897


این عکس نشان می دهد در حالی که یک صدم ثانیه از وقت باقی مانده، پای کشتی گیر دانشگاه آزاد کاملا از تشک بیرون رفته است

دیدگاه‌ها