کد خبر : 1723104 | 13 آذر 1399 ساعت 15:22 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

دوست ندارم اینقدر روی قدرت دستانم زوم شوند

محمدی: فکر نکنید فقط اوت انداختن بلدم!

مدافع تیم پیکان تهران می گوید دوست ندارد به خاطر اوت های بلندی که می اندازد نامش مطرح شود.

محمدی: فکر نکنید فقط اوت انداختن بلدم!

نادر محمدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی تیمش مقابل پیکان تهران بیان کرد: ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول کاملا پایاپای با استقلال جلو رفتیم و حتی یکی دو موقعیت گلزنی هم داشتیم که از دست دادیم. در نیمه دوم بر اساس تاکتیکی که داشتیم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در نهایت فکر می کنم یک امتیاز باارزش را از استقلال که یک مدعی قهرمانی است، گرفتیم.


وی درباره اینکه استقلالی ها گفته اند پیکان اتوبوسی دفاع می کرد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما بر اساس تاکتیکی که داشتیم در نیمه دوم توپ را به حریف دادیم. می دانستیم استقلال روی ضد حملات خطرناک است و اصلا دفاع اتوبوسی و این حرفها معنا ندارد. فکر می کنم نباید اینگونه درباره تیم ما اظهارنظر شود. ما با برنامه و منطقی بازی کردیم و به امتیاز رسیدیم. شما نگاه کنید استقلال در این بازی چند فرصت گلزنی داشت. با تاکتیکی که داشتیم اصلا نتوانستند به دروازه مان نزدیک شوند. حالا هم این حرفها به نظرم معنایی ندارد.


مدافع پیکان که اوت بلند و عجیبی را پرتاب می کند، در این خصوص تاکید کرد: من قبلا ژیمناست بودم و به همین خاطر انعطاف بدنی زیادی دارم. از این رو اوت های بلند یک ویژگی خاص است که خدا به من داده و من هم از آن استفاده می کنم.

 

 

1549440

 


نادر محمدی ادامه داد: اینکه می گویند نادر فقط اوت می اندازد واقعا اذیتم می کند. دوست ندارم به خاطر اوت انداختنم دیده شوم. آمار و شرایط من در مسابقات مختلف مشخص است. فکر می کنم طوری کار کرده ام که کادرفنی تیم از من راضی باشند. حالا در شرایط مسابقه گاهی ایجاب می کند که اوت هم بیندازم اما فکر نکنید که فقط اوت انداختن بلد هستم. خودم هم واقعا علاقه ای ندارم فقط به واسطه اوت های بلندم نامم مطرح شود.


وی درباره آینده پیکان افزود: ما نفرات جوان و خوبی داریم. در تیم ما بازیکنان زیادی از آکادمی پیکان حضور دارند که خود من هم یکی از آنها هستم. انشاالله با درایت کادرفنی و در راس آنها آقای تارتار روزهای خوبی را پشت سر می گذاریم. ما هفته به هفته بهتر می شویم و خوشبختانه آقای تارتار هم شناخت مناسبی از تیم پیدا کرده است. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و شک ندارم در آینده اگر اتفاق خاصی نیفتد، حرف های بیشتری نیز برای گفتن داشته باشیم.

دیدگاه‌ها