کد خبر : 1723119 | 13 آذر 1399 ساعت 16:32 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید مدیر موقت:

بی سابقه؛ بارسا ژانویه 1 یورو هم دستمزد نمی دهد!

بازیکنان بارسلونا در ماه ژانویه هیچ دستمزدی دریافت نخواهند کرد.

بی سابقه؛ بارسا ژانویه 1 یورو هم دستمزد نمی دهد!

به گزارش "ورزش سه"، مدیر اقتصادی سابق باشگاه بارسلونا چندی پیش طی گزارشی خبر از ضرر هنگفت باشگاه در دوران پاندمی کرونا داد. بدهی های باشگاه بارسلونا از مرز 400 میلیون یورو گذشت و ضرر باشگاه در سال گذشته با وجود یک دور کاهش دستمزدها، 90 میلیون یورو گزارش شد.

با توجه به اینکه امکان ورود تماشاگر به ورزشگاه ها در اسپانیا حداقل تا نیم فصل لالیگا وجود ندارد، باشگاه بارسلونا چاره ای جز کاهش مجدد دستمزدها به میزبان 30 درصد ندارد تا مانع ضرر مالی بیشتر خود شود.

 

 

1549730

 

 

اخیرا کمیته موقت ریاست باشگاه بارسلونا توانست با بازیکنان برای کاهش دستمزد به توافق برسد تا از خطر ورشکستگی بارسلونا جلوگیری شود.

 

طبق اعلام کارلس توسکتس مدیر موقت بارسا، بازیکنان بارسلونا ماه آینده(ژانویه) حتی یک یورو هم دریافت نخواهند کرد. این تصمیم هیات مدیره در راستای مذاکره با بازیکنان و کارمندان باشگاه برای کم کردن حقوق به حساب می آید.

 

 

1549900

 

 

کارلس توسکتس در این رابطه گفت که بازیکنان تیم اول، در ماه های ژانویه و جولای بیشترین درآمدزایی را دارند و به همین خاطر در ژانویه حتی یک یورو هم نخواهند گرفت. 

توسکتس همچنین اعلام کرد دوشنبه با رونالد کومان سرمربی بارسلونا جلسه داشته و به او گفته تنها در صورت فروش بازیکن می توانند در زمستان بازیکن بخرند.

دیدگاه‌ها