کد خبر : 1723134 | 13 آذر 1399 ساعت 17:33 | 100.3K بازدید | 0 دیدگاه

کار داشت از مدارش خارج می‌شد؛

فروغی: فردوسی پور مظلوم نمایی می‌کند

علی فروغی راجع به فردوسی پور گفته که «ایشان مظلوم نمایی می‌کند، ما به او پیشنهاد گزارش فوتبال هم دادیم اما قبول نکرد.»

فروغی: فردوسی پور مظلوم نمایی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ماه ها پس از تعطیلی برنامه نود و کنار گذاشتن عادل فردوسی پور، این موضوع همچنان با همان شدت بین اهالی فوتبال و رسانه دنبال می‌شود. علی فروغی مدیر جوان شبکه سوم سیما، حالا در صحبت های جدید خود به پایان کار عادل فردوسی پور و همچنین ماجراهای پس از آن اشاره کرده و توضیحات جالبی را داده است:

 

* تخصص و محبوبیت عادل برایمان پنهان نبود
دیگر نمی‌شد کار را اینجوری ادامه داد، خیلی روشن بگویم نه محبوبیت ایشان برای ما پنهان بود و نه تخصص ایشان برایمان پنهان بود. اما بهترین دروازه بان که دائما در یک خط (فکری) دیگر کار می‌کند، خب شما باید شخص دیگری را در درون دروازه بگذارید.

 

* فردوسی پور از مدار خارج شده بود
من میخواهم بگویم درباره ایشان مهم ترین بحث این بود که کار از مدارش داشت خارج می‌شد و بقیه هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند اگر کسی به خاطر محبوبیت می‌تواند از مدار خارج شود، ما هم این کار را بکنیم. اصلا صداوسیما از هم می‌پاشید.

 

* یک میلیارد از مطالباتش را پرداخت کردیم
ما از این کار ناگزیر بودیم و راه را هم برای ایشان باز گذاشتیم، به شما بگویم ایشان مظلوم نمایی می‌کند. در همین یک سال اخیر چون ایشان کارمند رسمی صداوسیماست ما نزدیک به یک میلیارد از مطالبات او را دادیم، زمان ترفیع شغلی اش بود به امضای من آن را دادیم. شبکه ورزش زیر نظر شبکه سه است و ایشان عدد درشتی از فوتبال ۱۲۰ گرفت.

 

* عادل فرصت گزارشگری را داشت اما...
به او گفتیم بیا گزارش کن خودش قبول نکرد. یعنی میخواهم بگویم برخلاف این مظلوم نمایی، همان دوره که می‌گفت مهاجرت و این ها، همان موقع آمد و فوتبال ۱۲۰ را خواست. اما خب بلدند و رسانه دارند و رسانه هم زنجیره ای بهم وصل هستند. فضای مجازی هم دست ما نیست. ما کارهای خیلی زیادی داریم و نمی‌توانیم دنبال این چیزها برویم. اداره یک شبکه از ۷ صبح تا یک و نیم شب همش گرفتاری است.

دیدگاه‌ها