کد خبر : 1723141 | 13 آذر 1399 ساعت 18:20 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک منچستر‌یونایتد تن به عذرخواهی نداد (عکس)

فرد، هافبک برزیلی منچستر یونایتد بعد از اخراج در مسابقه شب گذشته برابر پاری سن ژرمن دقایقی پیش پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

هافبک منچستر‌یونایتد تن به عذرخواهی نداد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته دومین باخت خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و با نتیجه 3-1 مقابل پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد. اگرچه شیاطین سرخ هنوز هم در صدر جدول گروه قرار دارند اما آنها شش روز دیگر باید در آلمان به مصاف لایپزیش بروند و از این موضوع آگاه هستند که شکست در آن بازی می‌تواند به منزله حذف آنها از مسابقات باشد.

 

 

1549926

 

 

اما به طور قطع یکی از مهمترین دلایل شکست شب گذشته منچستر یونایتد مقابل پاری سن ژرمن، اخراج هافبک برزیلی این تیم یعنی فرد بود. او که در اواسط نیمه اول کارت زرد اول خود را دریافت کرده بود، دقیقه 70 و در حالی که بازی با نتیجه 2-1 به سود تیم حریف دنبال می شد، کارت زرد دوم را هم دریافت کرد تا از زمین مسابقه اخراج شود.

 

اگرچه بسیاری معتقد هستند که دنیل اورساتو بسیار سختگیرانه کارت زرد دوم را به فرد نشان داده اما در عین حال انتقاداتی نیز نسبت به بی احتیاطی هافبک برزیلی و این که زمینه ساز شکست منچستریونایتد شده مطرح شده است. از طرف دیگر در حالی که به نظر می رسید فرد با قرار دادن پستی در صفحه اجتماعی به خاطر اخراج مقابل PSG عذر خواهی کند اما در کمال تعجب این اتفاق رخ نداده است.

 

 

1549942

 

 

ستاره برزیلی دقایقی پیش پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و بدون عذرخواهی درباره بازی شب گذشته نوشت: " این بهترین شب نبود اما ما برای بهترین تلاش کردیم. همیشه با ذهنی قوی. ما یونایتد هستیم."

 

دیدگاه‌ها