کد خبر : 1723162 | 13 آذر 1399 ساعت 21:22 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی خرید ناموفق اینتر مشخص شد؟

به نظر می رسد کریستین اریکسن علاقمند است به لیگ برتر انگلیس بازگردد و این بار پیراهن آرسنال را بر تن کند.

مقصد بعدی خرید ناموفق اینتر مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع برای کریستین اریکسن در اینتر هرگز مطابق انتظار پیش نرفته و او در مدت زمان حضور خود در این تیم دائماً نیمکت‌نشین بوده است؛ موضوعی که باعث شده شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از نراتزوری در نقل و انتقالات ژانویه به گوش برسد.

 

از طرف دیگر چند روز پیش مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی یعنی جوزپه ماروتا نیز به نوعی جدایی احتمالی او را در ژانویه را تایید کرده و گفت: " ما در نقل و انتقالات ژانویه گذشته یک معامله عالی انجام دادیم و کریستین اریکسن را با 20 میلیون یورو به خدمت گرفتیم؛ انتقالی عالی اما طبیعتاً هر مربی باید انتخاب خود را انجام دهد و حق انتخاب ترکیبش را دارد. اگر به ژانویه برسیم و این بازیکن همچنان نتواند در ترکیب به میدان برود طبیعتاً درخواست جدایی خواهد داد و ما با شرایط کنار خواهیم آمد و این کار را بدون هیچ بحث و جدلی انجام خواهیم داد."

 

 

1534598

 

 

اکنون به نظر می‌رسد که اریکسن بیش از هر زمان دیگری به درهای خروج نراتزوری نزدیک تر شده است. چند روز پیش ESPN در این رابطه گزارش داد که هافبک دانمارکی در راه انتقال به آرسنال قرار دارد و حالا برخی منابع دیگر مدعی شده‌اند که خود اریکسون نیز تمایل زیادی به نهایی شدن این انتقال نشان داده و علاقه مند به حضور در جمع توپچی هاست.

دیدگاه‌ها