کد خبر : 1723167 | 13 آذر 1399 ساعت 21:46 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

نمی‌بردیم تا صبح نمی‌خوابیدم

زامهران: بازی در تهران؟ ساری هوا عالی است!

وینگر نساجی مازندران از اردوی آماده‌سازی این تیم برای رویارویی با پرسپولیس در ساری خبر داد.

زامهران: بازی در تهران؟ ساری هوا عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد زامهران در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: شکر خدا سه امتیاز ارزشمند برابر تیم دونده نفت مسجد سلیمان بدست آوردیم که انصافا حق ما بود و شاید اگر دقت داشتیم باید این بازی را با گل‌های بیشتر هم می‌بردیم.


وی افزود: نفت در این بازی انصافا با تمام وجودش دوید و جنگید اما خواست تیمی ما بر پیروزی بود و همین هم شد که فشار حملات بالای ما منجر به آن پنالتی و پیروزی ارزشمندی شد که در این مقطع برای تثبیت شخصیت جاه‌طلب نساجی نیاز بود.


زامهران در خصوص فرصت خوبی که در این بازی از کف داد، نیز متذکر شد: واقعا نمی‌دانم که چه شد برخلاف همیشه نگاهی به دروازه نیانداختم و به شکلی مطمئن شوتی زدم که فکر می‌کردم به راحتی به گوشه دروازه می‌رود در صورتیکه قدری در محاسبات دچار اشتباه شده بودم. باور کنید اگر این بازی را نمی‌بردیم آن شب تا صبح خوابم نمی‌برد.


وینگر نساجی مازندران در پاسخ به اینکه آیا احتمال دارد بازی هفته آینده نساجی با پرسپولیس به تهران منتقل شود گفت: چرا باید چنین اتفاقی بیفتد؟ همه چیز در ساری عالی است و ما از بعد بازی با نفت در هتل سالار دره اردوی خود را برای این بازی در ورزشگاه وطنی برپا کرده‌ایم. هیچ خبر دیگری نیست.

دیدگاه‌ها