کد خبر : 1723180 | 13 آذر 1399 ساعت 23:22 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

میلان ۴- ۲ سلتیک؛ جشن صعود در شب غیبت زلاتان

میلان در در حالی که ابتدا با دو گل از عقب افتاده بود نهایتاً چهار بار دروازه حریف را باز کرد تا صعود خود به مرحله بعدی لیگ اروپا را قطعی کرده باشد.

میلان ۴- ۲ سلتیک؛ جشن صعود در شب غیبت زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز از سری مسابقات لیگ اروپا میزبان تیم اسکاتلندی سلتیک بود که این مسابقه نهایتاً با نتیجه 4-2 به سود میزبان تمام شد.

 

این تیم مهمان بود که کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 اشتباه راد کرانیچ باعث شد توپ جلوی پای مهاجم سلتیک بیفتد و تام راجیک با یک ضربه دقیق دروازه میلان را باز کند.

 

 

1550037

 

 

عملکرد ضعیف روسونری در خط دفاعی ادامه داشت و این تیم در دقیقه 14 برای بار دوم دروازه خود را باز شده دید. ادسونه ادوارد در مصافی تک به تک با جان لوئیجی دوناروما گل دوم سلتیک را به ثمر رساند.

 

بعد از دریافت گل دوم میلان توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 24 روی ضربه ایستگاهی فوق العاده هاکان چالهان اوغلو یکی از گل‌ها را جبران کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1550033

 

 

در فاصله دو دقیقه میلان توانست گل دوم را هم وارد دروازه سلتیک کند تا بازگشت بسیار سریعی به مسابقه داشته باشد. ساموئل کاستیخو پس از یک کش و قوس درون محوطه جریمه تیم اسکاتلندی موفق شد نتیجه را به تساوی بکشاند. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دو تیم با همان نتیجه 2-2 پا به رختکن بگذارند.

 

 

1550038

 

 

میلان نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و توانست در دقیقه 50 گل سوم را هم وارد دروازه سلتیک کند. پیتر هاگه بعد از یک حرکت تکنیکی موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کند تا نتیجه 3-2 شود.

 

حملات میلان بعد از گل سوم هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 82 اختلاف را به دو گل افزایش داد. براهیم دیاز و روی پاس هاگه و در مصافی تک به تک موفق شد نتیجه را 4-2 کند و در پایان بازی با همین نتیجه نیز خاتمه یافت تا میلان صعود خود به مرحله بعدی لیگ اروپا را قطع کرده باشد.

 

 

1550034

دیدگاه‌ها