کد خبر : 1723186 | 13 آذر 1399 ساعت 23:00 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

مالدینی: زلاتان غیرممکن ها را تبدیل به ممکن می کند

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان تمجید ویژه‌ای از زلاتان ابراهیموویچ انجام داد.

مالدینی: زلاتان غیرممکن ها را تبدیل به ممکن می کند

به گزارش "ورزش سه"، میلان در فصل جدید تحت هدایت استفانو پیولی نتایج فوق العاده ای کسب کرده و در شرایطی که هیچکس انتظارش را نداشت فعلاً با پنج امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم، صدرنشین رقابت های سری آ محسوب می‌شود؛ روسونری هم چنین در لیگ نیز شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی دارد.

 

به طور قطع یکی از مهمترین دلایل موفقیت میلان در فصل جدید نمایش های فوق العاده ستاره سوئدی این تیم یعنی زلاتان ابراهیموویچ بوده که در سن 39 سالگی نیز همچنان بازیکنی نشان داده که می تواند به تنهایی تفاوت ها را رقم بزند و به نوعی تیمش را برای موفقیت رهبری کند.

 

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ پرداخته و می گوید: " من همیشه نکات مثبتی را می‌دیدم که به نوعی پایه موفقیت تیم بود. زلاتان ابراهیموویچ می تواند شما را به سمت نتیجه‌ی سوق دهد که شاید برای تان غیرممکن به نظر برسد اما این امر همیشه در مورد بازیکنان قهرمان صادق بوده است. به عنوان مثال آریگو ساکی همواره ما را تحت تاثیر قرار می‌داد تا چیزهای بیشتری داشته باشیم و از حریف بهتر عمل کنیم. ما در حال حاضر روحیه ای عالی داریم و می خواهیم این حرکت را ادامه دهیم."

 

 

1546601

 

 

تمدید قرارداد با جان لوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو: " عجله ای در این باره وجود ندارد. با این‌ حال قرارهایی برای جلسات تنظیم شده است. این یک روند مستمر محسوب می‌شود و هیچ کدام از مذاکرات قطع نشده است. باید لحظه مناسب را برای عقد قرارداد پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها