کد خبر : 1723217 | 14 آذر 1399 ساعت 10:09 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

نظرمحمدی: دیگر نمی خواهم در گیلان مربیگری کنم

علی نظر محمدی سرمربی فصل گذشته رایکا بابل با وجود دریافت پیشنهاد از تیم چوکای تالش ترجیح داد هم چنان بیرون از گود بماند.

نظرمحمدی: دیگر نمی خواهم در گیلان مربیگری کنم

به گزارش "ورزش سه"، او که در کارنامه مربیگری اش هدایت  تیم سپیدرود به لیگ برتر دیده می شود و فصل گذشته هم موفق شد تیم رایکای در حال سقوط را در جدول بازی ها نگه دارد در این باره می گوید: چوکا همانند همه تیم های گیلانی برای من عزیز است اما دیگر قصد مربیگری در این استان را ندارم به این خاطر که تیم های استانم همواره دغدغه مالی دارند و مربی نمی تواند روی مسایل فنی متمرکز شود و بعد از سختی های فراوانی که در سال های اخیر متحمل شدم و هم چنین تجاربی که کسب کردم دوست دارم در تیم  هایی کار کنم که هدف بزرگ تری داشته باشند. یعنی جدا از حضور در لیگ یک به دنبال هدف بزرگ باشند که همان صعود به لیگ برتر است. به همین خاطر منتظر می مانم تا پیشنهاد بهتری دریافت کنم و در غیر اینصورت ترجیح می دهم در خانه بمانم.

 

علی نظر محمدی با اشاره به اینکه فوتبال مازندران پتانسیل بالایی دارد؛ گفت: خوشحالم در پایان فصل جدا از حفظ سهمیه رایکا در لیگ یک بازیکنان این تیم به تیم های خوب دسته اولی و هم چنین لیگ برتری ملحق شدند. آنچه که مسلم است اگر تیم های مازنی و گیلانی شرایط خوبی از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشند می توانند ارایه گر بازی های خوبی باشند و نتایج خوبی را هم بگیرند. شما الان می بینید که نساجی در لیگ برتر و در 4 هفته ابتدایی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بوده و اکنون یکی از تیم های بالانشین جدول است. این جدا از تلاش فنی به اجرای تعهدات مالی از سوی باشگاه هم بر می گردد. بر همین اساس به خاطر تجربیاتی که در مربیگری کسب کرده ام دوست دارم در ادامه مسیر هدایت تیم هایی را برعهده بگیرم که از حداقل شرایط برای رسیدن به یک هدف بزرگ برخوردار باشند و اگر چه خیلی از این رفت و آمدها بر اساس رابطه است اما شک ندارم بخشی از جابجایی ها بر اساس مطالعه باشگاه و توانمندی های مربی است. به این موضوع خوشبین هستم.

دیدگاه‌ها