کد خبر : 1723218 | 14 آذر 1399 ساعت 10:16 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

به دنبال شکار بزرگ؛ صعود با الهیار

تیم ملی جوانان با مربیگری داوود مهابادی برای حضور در جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود که از 13 تا 30 اسفند در ازبکستان برگزار خواهد شد.

به دنبال شکار بزرگ؛ صعود با الهیار

به گزارش "ورزش سه"، 16 تیم در این بازی ها حضور دارند که در پایان چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی بازی های به جام جهانی زیر 20 سال صعود می کنند که قرار است در سال 2021 با حضور 24 تیم در اندونزی برگزار شود.

 

یکی از برنامه های داوود مهابادی استفاده از الهیار صیادمنش در ترکیب اصلی تیم است؛ پیش از این سیروس پورموسوی – سرمربی وقت تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها قصد استفاده از این بازیکن را داشت اما باشگاه ترکیه ای اعلام کرد چون بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا در فیفا دی برگزار نمی شود نمی تواند به بازیکن ایرانی اش اجازه حضور در تیم ملی جوانان کشورش را بدهد و در نهایت تیم ملی جوانان بدون این بازیکن به حریفان رفت و با زدن 9 گل به تیم های نپال – قرقیزستان و امارات و بدون گل خورده با اقتدار به مرحله پایانی جام ملت ها صعود کرد.

 

الهیار که بازی با تیم ملی نوجوانان در جام جهانی 2017 را در کارنامه دارد در زمان مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است. این بازیکن که هم اکنون در باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین بازی می کند در صورت علاقمندی نسبت به همراهی تیم ملی جوانان در مسابقات جام ملت های آسیا به نظر نمی رسد برای بازی در این مسابقات با مشکل مواجه شود و فدراسیون فوتبال از هم اکنون در تلاش برای نامه نگاری با باشگاه اوکراینی و کسب نظر مساعد آنها است.

دیدگاه‌ها