کد خبر : 1723219 | 14 آذر 1399 ساعت 10:29 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی در هتل سالاردره؛ آیا این بازی لغو می شود؟

نساجی که در تهران تمرین می کند معمولا یکی دو روز پیش از بازی خانگی راهی ساری می شود و در هتل سالار دره اردو می زند و بلافاصله بعد از بازی به تهران بر می گردد تا دوباره تمرینات خود را برای بازی بعدی در پایتخت از سر بگیرد.

نساجی در هتل سالاردره؛ آیا این بازی لغو می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، اما اینبار نساجی بعد از بازی با نفت مسجد سیلمان به اردوی خود در هتل سالار دره ساری ادامه داد چرا که قرار است یکشنبه هفته آینده در استادیوم شهید وطنی میزبان تیم پرسپولیس باشد. سرخپوشان که 29 آذر باید در دوحه برگزار کننده دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشند از سازمان لیگ و باشگاه نساجی درخواست کرده اند این بازی در تهران برگزار شود تا بعد از این بازی برای سفر به دوحه برنامه ریزی کنند. دلایل پرسپولیس برای این درخواست این بوده که سفر نکردن به قا ئمشهر می تواند آنها را از خطر ابتلا به کرونا دور کند و از سویی بازی در چمن مصنوعی قا ئمشهر می تواند موجب خستگی و شاید مصدومیت بازیکنان شود که در صورت این اتفاق دست آنها برای بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا خالی خواهد شد. باشگاه نساجی با این درخواست مخالفت کرده و اذعان داشته طبق برنامه ریزی سازمان لیگ حق طبیعی اش است میزبان پرسپولیس باشد و از همه مهمتر در محیط استادیوم شهید وطنی پروتکل های بهداشتی همانند همه استادیوم ها رعایت می شود. البته باید به این نکته اشاره کرد تماشاگران پرتعداد و پرشور نساجی هم در فضای مجازی به شدت مخالف این هستند که نساجی در این برهه از زمان که یکی از تیم های بالانشین جدول به حساب می آید امتیاز میزبانی خود را از دست بدهد.

 

نساجی به طور جدی با برگزاری بازی در تهران مخالف است و هم چنان در ساری مانده تا این بازی در موعد مقرر و از پیش تعیین شده برگزار شود. از همه مهمتر باور نساجی بر این است تاریخ بازی های نهایی لیگ قهرمانان آسیا از قبل مشخص بوده و برنامه بازی ها هم همین طور و اگر تغییری باید در برنامه صورت می گرفت باید از قبل از سوی سازمان لیگ برنامه ریزی می شد. به طور مثال سازمان لیگ می توانست این بازی را لغو و نساجی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان به تهران بازگردد و برای دیدار با سپاهان آماده شود. در صورتی که اکنون اردوی این تیم بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان در ساری ادامه پیدا کرده است.

 

صحبت هایی مبنی بر لغو این بازی از سوی فدراسیون فوتبال وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که در ساعات آینده چه تصمیمی از سوی سازمان لیگ اتخاذ خواهد شد. آنچه که مسلم است سازمان لیگ طبق قانون نمی تواند نساجی را مجبور به بازی در استادیوم آزای تهران کند اما شاید این اختیار را داشته باشد که دستور لغو بازی را به بهانه کمک به پرسپولیس صادر کند. باشگاه پرسپولیس از لغو این بازی در صورت عدم برگزاری آن در تهران استقبال خواهد کرد هر چند عدم برگزاری این مسابقه تا زمان برگزاری بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا می تواند شاگردان یحیی گل محمدی را از شرایط مسابقه دور کند که این از نظر فنی به ضرر تیم یحیی گل محمدی است.

 

دیدگاه‌ها