کد خبر : 1723225 | 14 آذر 1399 ساعت 11:05 | 28K بازدید | 2 دیدگاه

به ادعای روزنامه اسپورت

زیدان روی لبه تیغ؛ رئال با پوچتینو تماس گرفت

روزنامه اسپورت چاپ اسپانیا می‌گوید باشگاه رئال مادرید با پوچتینو تماس گرفته است. از پوچتینو به عنوان گزینه اول رئال برای جانشینی زیدان نام برده می‌شود.

زیدان روی لبه تیغ؛ رئال با پوچتینو تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه زین الدین زیدان به دلیل نتایج ضعیف این فصل رئال مادرید به شدت تحت فشار قرار دارد و زمزمه‌های اخراج او از رئال به گوش می‌رسد روزنامه اسپورت چاپ اسپانیا گزارش داد که باشگاه رئال مادرید با مائوریسیو پوچتینو تماس گرفته است.

 

 

1550106

 

اهمیت خبر آنجا است که در اسپانیا از پوچه به عنوان محمتل ترین گزینه رئال برای جانشینی زیزو نام برده می‌شود. اسپورت می‌گوید مدیریت رئال به این نتیجه رسیده که برای زمانی که مجبور باشد به صورت اضطراری کسی را جانشین زیدان کند بهتر است از حالا صحبتهای ابتدایی را با پوچتینو انجام دهد.

 

اسپورت در این خبر اختصاصی مدعی است از منابع معتبر دریافته که رئال با پوچه تماس گرفته و از او پرسیده که اگر شرایطی پیش بیاید که لازم باشد فوراً هدایت رئال را بدست بگیرد برای این کار آماده است یا نه.

 

این شایعات در اسپانیا در حالی اوج گرفته که رئال مادرید با زیدان در هفت روز آینده سه بازی مهم و حساس را در پیش دارد. سفیدپوشان مادرید در این هفت روز باید به مصاف سه تیم سویا، مونشن گلادباخ و اتلتیکو مادرید بروند.

 

1542552

 

بازی با گلادباخ به خصوص برای زیدان اهمیتی حیاتی دارد. به نظر می‌رسد ناکامی در این بازی و ناکامی رئال در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان میخ آخر بر تابوت زیدان باشد و به اخراج او بینجامد.

 

زیدان می‌داند که شرایط خوبی ندارد. حتی هواداران رئال که او را دوست دارند و همیشه برایش احترام قائل بوده و هستند حالا دیگر مدتی است اعتمادشان را به زیزو از دست داده اند. البته رئال مادرید در ملا عام برای اینکه وضعیت تیم را نرمال نشان داده و تنش درونی را کاهش دهد اعلام کرده که به زیدان نه اولتیماتومی داده شده و نه باشگاه به فکر جانشین او بوده است. اما با توجه به خبر اسپورت به نظر می‌رسد رئال در پشت پرده اقدامات دیگری را در دستور کار قرار داده است.

 

 

دیدگاه‌ها