کد خبر : 1723233 | 14 آذر 1399 ساعت 11:31 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار یک اتفاق؛ مهدی پور فیکس می شود

استقلال در دیدار با پیکان خیلی از نظر خلق موقعیت به روی دروازه حریف موفق نبود؛ هر چند بازی برنامه های پیکان در منطقه یک سوم دفاعی به همه تیم ها کمتر اجازه خلق موقعیت می دهد.

تکرار یک اتفاق؛ مهدی پور فیکس می شود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با توجه به تغییراتی که در ترکیب داشته و هم چنین نفراتی که اضافه کرده زمان نیاز دارد تا به هارمونی و هماهنگی لازم برسد و ایضا کادر فنی هم بازی به بازی به دستاوردهای جدیدی می رسد؛ کما اینکه بعد از دیدار با فولاد به این نتیجه رسید که به رشید مظاهری درون دروازه بازی دهد.

 

استقلال بعد از – از دست دادن علی کریمی به هافبک خلاقی که سرعت گردش توپ و پاس ها را بالا ببرد نرسیده اما به نظر می رسد مهدی پور که از ذوب آهن به جمع آبی پوشان ملحق شده تا حدودی بتواند این خلاء را پر کند و آنطور که از شواهد امر پیداست در هفته پنجم بازی ها مهدی پور شانس زیادی برای بازی در ترکیب تیم آبی خواهد داشت.

 

استقلال از 4 بازی 5 امتیاز از دست داده و در هفته پیش رو دوشنبه میزبان صنعت نفت خواهد بود. آنطور که از شواهد امر پیداست مهدی پور یکی از بازیکنان اصلی استقلال در این بازی خواهد بود به خصوص که مسعود ریگی شرایط ایده آلی برای بازی ندارد. کادر فنی تیم آبی امیدوار است با این جابجایی خط هافبک استقلال در ایجاد موقعیت به مراتب بهتر از بازی های قبلی عمل کند. این توصیه ای بود که پیشکسوتان استقلال هم به محمود فکری داشته اند. مهدی پور اگر چه به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب ذوب آهن بازی می کرد اما سرعت گردش توپ او قابل توجه بود.

دیدگاه‌ها