کد خبر : 1723240 | 14 آذر 1399 ساعت 12:00 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

افسوس لواندوفسکی؛ کاش توپ طلا برگزار می‌شد

رابرت لواندوفسکی می‌گوید تصمیم برای برگزار نکردن مراسم توپ طلا در سال جاری تصمیمی زودهنگام بوده است. لوا احساس می‌کند این تصمیم اجحاف در حق او بوده.

افسوس لواندوفسکی؛ کاش توپ طلا برگزار می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ که اذعان دارد امسال یکی از بهترین سالهای دوران فوتبالش را می‌گذراند می‌گوید از تصمیم برای برگزار نکردن مراسم جوایز توپ طلا در سال جاری ناراحت است. لوا این تصمیم را زودهنگام می‌داند و می‌گوید به جز توپ طلا امسال همه جوایز دیگر اهدا می‌شوند.

 

1550128

 

لواندوفسکی به وضوح گمان می‌کند در صورتی که توپ طلا امسال اهدا می‌شد او شانس بالایی برای رسیدن به این جایزه بزرگ داشت. او اذعان دارد که فصل 2019-2020 بهترین فصل دوران فوتبالش بوده است.

 

1550127

 

لواندوفسکی در مصاحبه با روزنامه دیلی میل در این باره گفت: " تصمیم گرفتند که امسال توپ طلا اهدا نشود. به نظرم این تصمیم زودهنگام بود چرا که همه جوایز دیگر یا برگزار شده یا قرار است برگزار بشود. خیلی از فوتبالیست‌ها، مربیان و روزنامه نگاران می‌دانند که فصل گذشته بهترین فصل دوران فوتبال من بوده است".

 

1550126

 

ستاره لهستانی بایرن در ادامه گفت: " ما موفقیت‌های بزرگی بدست آوردیم و خوشحالم که همه شاهد بودند که من چقدر خوب بودم. این جوایز واقعاً مهم و لذت بخش هستند. من البته این را می دانم که هر جایزه فردی در واقع متعلق به کل تیم است. تیمی که مهاجم نداشته باشد کار برایش سخت می‌شود ولی یک مهاجم بدون تیم اصلاً نمی‌تواند کاری از پیش ببرد".

 

1550130

 

 

دیدگاه‌ها