کد خبر : 1723248 | 14 آذر 1399 ساعت 13:00 | 36.7K بازدید | 2 دیدگاه

آقایان، اینجا رئال مادرید است

جلسه اضطراری راموس در رئال بدون حضور زیدان

آ اس گزارش داد سرخیو راموس بعد از شکست مقابل شاختار بازیکنان رئال را به یک جلسه اضطراری دعوت کرده است، جلسه‌ای که زیدان در آن حضور نداشت.

جلسه اضطراری راموس در رئال بدون حضور زیدان

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس گزارش داد سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بعد از شکست 2-0 رئال مقابل شاختار دونتسک در بازی سه‌شنبه و مواجه شدن لوس بلانکوس با خطر حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بازیکنان رئال را به یک جلسه اضطراری فرا خوانده، جلسه‌ای که زین‌الدین زیدان سرمربی تحت فشار این تیم در آن حضور نداشته است.

 

1550140

 

بر اساس این گزارش راموس در این جلسه با هم تیمی‌هایش از اهمیت بازی آخر مرحله گروهی در مقابل مونشن گلادباخ صحبت کرده است. رئال که با شکست این هفته به رتبه سوم گروه B سقوط کرده باید گلادباخ را شکست دهد و به امید نتایج دیگر بازی‌ها بنشیند تا شاید بتواند از مرحله گروهی صعود کند.

 

1550143

 

روزنامه آ اس در گزارش خود مدعی شد راموس در این جلسه که بدون حضور زیدان برگزار شده بود به هم تیمی‌هایش گفت: " ما با صعود در چمپیونزلیگ یک پیروزی فاصله داریم. سرنوشت ما دست خودمان است و باید هر چه در توان داریم انجام بدهیم".

 

1550144

 

راموس در ادامه صحبتهایش به بازیکنان رئال گفت: " آقایان، اینجا رئال مادرید است. ما در کنار همدیگر از موقعیتهای بدتر از این هم عبور کرده ایم".

 

 

دیدگاه‌ها