کد خبر : 1723252 | 14 آذر 1399 ساعت 13:40 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازی روانی ژوزه با آرسنال: هری کین بازی می‌کند

ژوزه مورینیو می‌گوید هری کین کاپیتان تاتنهام تا روز یکشنبه بهبود یافته و می توند در دربی شمال لندن مقابل آرسنال بازی کند.

بازی روانی ژوزه با آرسنال: هری کین بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، هری کین کاپیتان و مهاجم اول تاتنهام دیشب در جریان تساوی 3-3 این تیم مقابل لاسک در لیگ اروپا به دلیل مصدومیت در میدان حضور نداشت. اما ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان بازی گفت هری کین تا روز یکشنبه و دیدار حساس با آرسنال در دربی لندن آماده خواد شد و می‌تواند در این بازی به میدان برود.

 

1550149

 

مورینیو در هفته ای که گذشت در مواجهه با خبرنگاران از صحبت کردن درباره مصدومیت هری کین طفره رفته بود. اما آقای خاص که به بازی‌های روانی‌اش قبل از بازیهای بزرگ معروف است بعد از بازی دیشب فرصت را برای صحبت کردن درباره هری کین مناسب یافت و گفت انتظار دارد او در دیدار مقابل آرسنال حضور داشته باشد.

 

مورینیو در گفتگو با خبرنگاران گفت: " من معتقدم هری کین آماده می‌شود. البته مطمئن نیستم. ما در حال درمان او هستیم. من می‌توانستم الان بلوف بزنم و بگویم هری کین مشکل دارد ولی می گویم که به نظرم در مقابل آرسنال بازی می‌کند".

 

1550150

 

هری کین در شروع خوب آرسنال در فصل جاری نقش مهمی داشته. کاپیتان تاتنهام تا اینجا برای تیمش شانزده بازی انجام داده و در این بازی ها 13 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل داده است.

 

تاتنهام به جز شکست در اولین بازی فصل جدید تا کنون در لیگ برتر دیگر شکست نخورده و در حال حاضر صدرنشین لیگ جزیره است. شاگردان مورینیو در دو هفته اخیر نتایج خوبی در مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ برتر بدست آورده اند و امیدوارند در دربی شمال لندن مقابل آرسنال هم به این روند ادامه دهند. شاگردان مورینیو این هفته سیتی را 2-0 شکست دادند و هفته قبل هم در مقابل چلسی یک امتیاز بدست آوردند.

 

 

دیدگاه‌ها