کد خبر : 1723267 | 14 آذر 1399 ساعت 15:07 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

۲ برد و ۳ تساوی خادم الشریعه در روز نخست مسابقات

سارا سادات خادم‌الشریعه بانوی شطرنج ایران در مسابقات آنلاین به دو پیروزی و سه تساوی دست یافت تا در پایان روز اول این رقابت ها، جایگاه دومی را به نام خود کند.

۲ برد و ۳ تساوی خادم الشریعه در روز نخست مسابقات

به گزارش "ورزش سه" به نقل از  ایسنا، سارا سادات خادم‌الشریعه بانوی شطرنج ایران پس از مدت ها تصمیم گرفت در مسابقات آنلاین شطرنج شرکت کند. 


بانوی شطرنج باز ایران که در مسابقاتی تحت عنوان "Belt and Road Women's Summit" شرکت کرده است در روز اول این رقابتها مقابل ۵ حریف خود قرار گرفت. 


بانوی اول شطرنج ایران در روز اول این مسابقات به دو پیروزی و سه تساوی دست یافت و با ۳.۵ امتیاز در رده دوم این رقابت ها قرار گرفت. هویفان نفر اول شطرنج بانوان جهان هم در این مسابقات دست به مهره شده و با چهار امتیاز در رده اول قرار گرفته است. 


در این رقابت ها ۱۰ شطرنج باز در ۹ دور به مصاف یکدیگر خواهند رفت. علاوه بر حضور خادم الشریعه، هویفان نفر اول شطرنج بانوان جهان و ماریا موزیچوک قهرمان اوکراینی و نفر ششم شطرنج بانوان دنیا، در این رقابتها حضور دارند. در مهمترین دیدار در روز اول، خادم الشریعه موفق شد مقابل ماریا موزیچوک به تساوی ارزشمند دست یابد.


فردا این مسابقات به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت که در مهمترین رقابت ها در دور هشتم بانوی شطرنج ایران مقابل هویفان نفر اول دنیا قرار می گیرد. 

 

دیدگاه‌ها