کد خبر : 1723272 | 14 آذر 1399 ساعت 15:39 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

حس و حال خاصی برای این بازی دارم؛

توکلی: تمام فکر و ذکر ما ماشین است

مدافع آلومینیوم امیدوار است مقابل ماشین‌سازی روند خوب خود را ادامه داده و به برتری برسند.

توکلی: تمام فکر و ذکر ما ماشین است

به گزارش "ورزش سه"، شاهین توکلی با اشاره به تساوی خارج از خانه آلومینیوم مقابل فولاد اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم نمایش خوبی مقابل تیم با برنامه و پُرمهره فولاد داشته باشیم، اما ما هم تاکتیک و برنامه‌های خاص خودمان را داشتیم که با اجرای آنها موفق شدیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

او با بیان اینکه راه طولانی برای ادامه فصل و کسب امتیازهای بیشتر داریم، عنوان کرد: امتیاز گرفتن مقابل فولاد شخصیت بیشتری به تیم ما داد و از حالا به بعد همه تیم‌ها روی آلومینیوم حساب دیگری باز می‌کنند، اما الان تمام فکر و ذکر ما رسیدن به پیروزی مقابل ماشین‌سازی است.

 

این مدافع میانی که نمایش خوبی در دیدار مقابل فولاد داشت، درباره دیدار بعدی تیمش برابر ماشین‌سازی ابراز کرد: آنها تیم خیلی خوب، جوان و با انگیزه‌ای دارند و طبق آنالیز کادر فنی تیم ما متوجه شدیم که ماشین‌سازی با جنگندگی و دوندگی بالایی در مسابقات خود حاضر می‌شود ولی ما هم پُر از انگیزه و محکوم به پیروزی در اراک هستیم.

 

1550191

 

توکلی که طی دو سال اخیر در ماشین‌سازی حضور داشت، با اشاره به تقابل با تیم سابق‌اش گفت: همیشه بازی مقابل تیم قبلی حس و حال دیگر و انگیزه خاص خود را دارد. برای بازیکنان ماشین‌سازی آرزوی موفقیت می‌کنم، اما امیدوار هستم در بازی هفته پنجم ما برنده بازی باشیم.

دیدگاه‌ها