کد خبر : 1723286 | 14 آذر 1399 ساعت 16:35 | 108.1K بازدید | 2 دیدگاه

خیال جمع تا بازگشت پیکه

11-0؛ پدیده بارسلونا همه را سورپرایز کرد

بارسلونا با درخشش اسکار مینگسا به نظر از خرید مدافع در زمستان بی نیاز شده است.

11-0؛ پدیده بارسلونا همه را سورپرایز کرد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت شدید جرارد پیکه در جریان بازی بارسا و اتلتیکو در کنار دوری ساموئل اومتیتی و رونالد آرائوخو دیگر مدافعان میانی بارسا از میادین، فرصت خوبی را در اختیار اسکار مینگسا قرار داد؛ مدافع تیم دوم بارسا و محصول لاماسیا که 10 روز پیش در ترکیب ثابت تیمش برابر دیناموکیف قرار گرفت و نمایش درخشانی هم داشت.11-0

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی گفت که مینگسا در بازی بعدی بارسا برابر اوساسونا هم فیکس بازی خواهد کرد. او روی گل دوم بارسا نقش مستقیم داشت و به برایثویت پاس گل داد.

 

 

1546905

 

 

مینگسا برابر اوساسونا و سپس فرانس واروش نیز در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفت و نتیجه در نوع خود جالب بود: بارسا با حضور کلمنت لنگله و مینگسا در قلب خط دفاعی، سه کلین شیت متوالی را به ثبت رسانده است.

آبی اناری ها 4-0 دینامو را شکست دادند. یک برد 4-0 دیگر برابر اوساسونا و سپس 0-3 برابر فرانس واروش حاصل کار باشگاه کاتالان در دو بازی بعدی با مینگسا و لنگله بود. یازده گل زده و بدون گل خورده!

 

 

1546744

 

 

نمایش خوب مینگسا سران بارسا را بر این داشته تا در شرایطی که اوضاع اقتصادی به هیچ وجه خوب نیست، از خرید مدافع میانی در زمستان عقب نشینی کرده و به مدافع جوان خود اعتماد کنند. بارسا تا اواخر زمستان پیکه را در اختیار نخواهد داشت و باید با لنگله، مینگسا، اومتیتی و آرائوخو ادامه دهد.

بازی بعدی بارسا برابر کادیز خواهد بود؛ مینگسا همچنان هواداران و کادر فنی را سورپرایز خواهد کرد؟

 

دیدگاه‌ها