کد خبر : 1723288 | 15 آذر 1399 ساعت 11:00 | 73.9K بازدید | 3 دیدگاه

اعتصاب هالک برزیلی علیه شانگهای

بزرگترین ستاره لیگ قهرمانان آسیا با مربی‌اش قهر است!

بازیکن برزیلی و پرحاشیه شانگهای، به دلیل درگیری با سرمربی تیمش، قهر کرده و در تمرینات تیمش نیز حاضر نمی شود.

بزرگترین ستاره لیگ قهرمانان آسیا با مربی‌اش قهر است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم شانگهای SIPG که در گروه H رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و در دیدار قبلی، صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده بود، امروز در برابر چونبوک موتورز متحمل شکست شد.


اما در این دیدار ویتور پریرا در حالی به مهره های اصلی تیمش استراحت داد که او در این مسابقه همچون 2 دیدار گذشته، هالک ستاره برزیلی شانگهای را از لیست تیمش کنار گذاشته بود.


داستان از این قرار است که در سومین دیدار شانگهای در این رقابت ها و در دیدار برابر یوکوهاما مارینوس، ویتور پریرا سرمربی شانگهای در دقیقه 68 هالک را از بازی بیرون می کشد و ریکاردو لوپز را جایگزین او می کند. تعویضی که به هیچ وجه به مذاق هالک خوش نیامده و او با عصبانیت زمین بازی را ترک می کند.


رسانه های چینی گزارش داده اند که هالک پس از تعویض در این دیدار بر سر پریرا سرمربی تیمش فریاد کشیده و با گفتن جمله "تمام شد!" به نوعی اعلام کرده است که دیگر تمایلی به ماندن در تیم شانگهای SIPG ندارد و این تیم چینی را ترک می کند.

 

1550217


هالک که در سال 2016 با یک قرارداد سنگین 60 میلیون دلاری از زنیت به شانگهای پیوست، پس از تعویض در بازی با یوکوهاما به سمت مربی تیمش حمله ور شد و با امتناع از دست دادن به پریرا، اعلام کرد که دیگر برای این تیم به میدان نخواهد رفت.


هالک پس از آن بازی، در سه دیدار بعدی شانگهای در مقابل یوکوهاما (بازی دوم)، سیدنی اف سی و چونبوک موتورز در لیست تیمش حضور نداشته و گفته می شود او در هتل محل اقامتش در دوحه حضور دارد.


آنگونه که رسانه های چینی گزارش داده اند، هالک پس از درگیری شدیدی که با ویتور پریرا سرمربی تیمش داشت، حتی از حضور در تمرینات تیمش نیز امتناع ورزیده و تنها برای صرف غذا از اتاقش در هتل محل اقامت تیم شانگهای خارج می شود. او به دلیل شرایط ویژه و پروتکل های بهداشتی، فعلا اجازه خروج از کشور قطر را ندارد به همین دلیل ترجیح داده تمام وقتش را در اتاق هتل بگذراند.

 

1550213


این بازیکن 34 ساله که در پایان سال میلادی قراردادش با شانگهای SIPG به پایان می رسد، امسال به رکورد 100 بازی در سوپر لیگ چین رسید. او با انتشار پستی در یک شبکه اجتماعی چینی، از هواداران شانگهای تشکر کرده بود. اما به نظر می رسد این اتفاق، به معنای پایان کار او با شانگهای باشد.


البته او چندی پیش در مصاحبه با روزنامه برزیلی Lance اعلام کرده بود پیشنهادات فراوانی از کشورهای مختلف دارد. هالک در این زمینه گفته بود: من در حال بررسی بسیاری از پیشنهادهای برزیل و بسیاری از تیم ها از جمله در اروپا هستم. ترکیه، پرتغال، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان... البته من از چین هم پیشنهاد دارم. هر روز پیشنهادهای جدید بیشتری از راه می رسد.


هالک در پایان اعلام کرده بود که از تیم سابقش پورتو نیز پیشنهاداتی را دریافت کرده است. طبق صحبت های هالک، او از لیگ MLS آمریکا و پالمیراس برزیل هم پیشنهاد دارد و باید دید این مهاجم 34 ساله که در 145 بازی برای شانگهای در رقابت های مختلف 76 بار موفق به گلزنی شده بود و 54 پاس گل نیز داده بود، سرانجام راهی چه تیمی خواهد شد.

 

1550216

دیدگاه‌ها