کد خبر : 1723293 | 14 آذر 1399 ساعت 17:23 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد و تراکتور؛ 10 یار دیروز، 10 رقیب امروز

فولاد و تراکتور در شرایطی روز دوشنبه به مصاف هم می روند، که 10 بازیکن مشترک در لیست دو تیم دیده می شود.

فولاد و تراکتور؛ 10 یار دیروز، 10 رقیب امروز

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور پس از کسب یک پیروزی روحیه بخش در هفته گذشته و دیدار مقابل مس رفسنجان، در پنجمین دیدار خود در لیگ برتر، باید به مصاف فولاد برود.


این دیدار یادآور دیدار سال گذشته دو تیم در آخرین هفته لیگ نوزدهم است که منجر به پیروزی فولاد و کسب سهمیه آسیایی برای این تیم شد. پس از اعلام رسمی باشگاه تراکتور، این دیدار و سایر بازی هایی که این تیم میزبان است، در ورزشگاه خانگی تبریزی ها یعنی استادیوم شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.


اما جالب است بدانید که در لیست دو تیم تراکتور و فولاد 10 بازیکن حضور دارند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم رقیب را دارند. 10 نفری که روزگاری با رقیبشان هم تیمی بودند و روز دوشنبه در برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.


در ترکیب تراکتور بازیکنانی نظیر محمدرضا خانزاده، حمید بوحمدان، وفا هخامنش و اکبر ایمانی حضور دارند که در سالهای گذشته پیراهن فولاد را بر تن داشتند و برای نماینده خوزستان در رقابت های مختلف به میدان رفتند.


محمدرضا خانزاده در لیگ پانزدهم از ذوب آهن جدا شد و به عضویت فولاد در آمد و فقط یکسال پیراهن این تیم را بر تن کرد. اکبر ایمانی نیز در دو دوره برگزاری لیگ های پانزدهم و شانزدهم بازیکن فولاد بود. حمید بوحمدان نیز در لیگ شانزدهم و وفا هخامنش نیز در لیگ های دوازدهم و سیزدهم بازیکن فولاد بود.


در ترکیب فولاد نیز 10 بازیکن حضور دارند که سابقه عضویت در فولاد را دارند. ساسان انصاری بازیکنی است که ابتدای فصل از تبریزی ها جدا و راهی اهواز شد. محسن فروزان نیز دیگر بازیکنی است که پس از جنجال های فراوان و مدتی دوری از فوتبال، از تراکتور جدا شد و پس از حضوری کوتاه در پارس، به فولاد پیوست.


فرشاد احمدزاده نیز که در تیم تراکتور برای خودش اسم و رسمی پیدا کرد و سپس به پرسپولیس پیوست، سابقه حضور در این تیم تبریزی را دارد. احمد عبدالله زاده (لیگ پانزدهم)، عارف آقاسی (لیگ های شانزدهم و هفدهم) و علی سبحانی (لیگ نوزدهم) از دیگر بازیکنان فولاد هستند که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه دارند.


دو تیم در حالی روز دوشنبه و از ساعت 15 در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف هم می روند که در 10 دیدار گذشته، سهم تراکتور 4 پیروزی بوده، فولاد 2 بار برنده شده و 4 بار نیز تلاش تراکتور و فولاد با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

دیدگاه‌ها