کد خبر : 1723294 | 14 آذر 1399 ساعت 17:54 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

هفته دوم لیگ بانوان برگزار شد؛

یک دربی خاص و بردهای مقتدرانه وچان و ملوان (عکس)

هفته دوم رقابت های لیگ برتر بانوان در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

یک دربی خاص و بردهای مقتدرانه وچان و ملوان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های لیگ برتر بانوان در فصل جدید در حالی برگزار شد که قهرمان فصل گذشته طبق قرعه استراحت کرد.

 

در یکی از مهم ترین بازی های هفته دوم که از ساعت 14 به طور همزمان در شهرهای مختلف برگزار شد، ساعاتی پیش طلایی پوشان سپاهان، میزبان همشهری خود ذوب‌آهن اصفهان بودند. در این دیدار که از ساعت ۲ بعدازظهر در مجموعه ورزشی صفاییه برگزار شد، شاگردان مهناز امیر شقاقی موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ ذوب آهن اصفهان را در حالی شکست دادند که گل پیروزی این تیم در دقیقه 97 توسط شیدا تخشا به ثمر رسید. 4 گل دیگر این بازی توسط شقایق روزبهان و فاطمه اردستانی برای سپاهان و نگین زندی و رقیه شهبازی برای ذوب آهن به ثمر رساندند.


پیروزی نماینده البرز


دیگر بازی امروز در کرج برگزار شد و دو گل سارا قمی در مقابل تک گل مهناز شاه مرادی از تیم همیاری آذربایجان سبب شد تا کرجی ها با سه امتیاز بازی را خاتمه دهند.

 

زنان سیرجان هم مثل مردان این شهر


در گروه دوم این مسابقات، شهردای سیرجان پیروز دیگر هفته دوم بود و با گل های سهیلا نظام آبادی، شبنم بهشت و زهرا علیزاده مقابل تک گل فاطمه حسینی نژاد از پالایش گاز به برتری دست یافت.

 

1550225

 

این عکس نیز که از قاب دوربین رعنا باقری در صفائیه ثبت شده، خوشحالی بازیکنان سپاهان پس از گل دقیقه 97 را به تصویر کشیده است.


دو پیروزی مقتدرانه برای ملوان و وچان


یکی از پیروزی های قدرتمندانه این هفته در کردستان ثبت شد و وچان با گلزنی فاطمه قاسمی (2 گل)، زهرا قنبری (2گل) و فاطمه شبان موفق به کسب برد 5 بر صفر مقابل سارگل بوشهر شد.
اما ملوانی ها که امسال با نظم خاصی هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان تیم های خودشان را روانه مسابقات کرده اند، با در روز درخشش و هت‌تریک افسانه اقبال و دبل راضیه موسوی و تک گل هاجر شاه ملک پور موفق به کسب پیروزی پر گل 6 بر صفر برابر قشقایی شیراز شدند.

 

شهرداری بم صدرنشین گروه اول


در پایان بازی های هفته دوم لیگ برتر بانوان که در دو گروه برگزار می شود، تیم های شهرداری بم، ذوب آهن و سپاهان اصفهانو نماینده البرز سه امتیازی هستند و تیم همیاری ارومیه بدون امتیاز در رتبه پنجم این گروه پنج تیمی قرار گرفته است.

 

1550226

 

ملوان صدرنشین گروه دوم


در گروه دوم نیز تیم های ملوان، وچان کردستان و شهرداری سیرجان در پایان هفته دوم سه امتیازی هستند و رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارند و سه تیم دیگر این گروه 6 تیمی که امتیازی کسب نکرده اند، به ترتیب پالایش گاز ایلام، ساراگل بوشهر و قشقایی شیراز هستند.

 

نکته (تیم هایی که یک بازی انجام داده اند): شهرداری بم و سپاهان در پایان هفته دوم، یک مسابقه انجام داده اند  و در گروه دوم نیز شهردای سیرجان و قشقایی شیراز وضعیت مشابهی دارند

 

دیدگاه‌ها