کد خبر : 1723297 | 14 آذر 1399 ساعت 18:33 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هواداران از هر پاس اشتباهی نترسند

یورگ کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد ولورهمپتون تیمی آماده و سطح بالا است.

کلوپ: هواداران از هر پاس اشتباهی نترسند


به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون تحت هدایت نونو اسپریتو در سالهای اخیر تیم قلدری در لیگ برتر نشان داده و معمولا در مقابل تیم های بزرگ عملکرد درخشانی داشته است. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی در کنفرانس خبری قبل از دیدار برابر ولوز حضور یافته و اذعان داشت این تیم در سالهای اخیر موفق به جذب بازیکنان پرتغالی بزرگی شده است.

 

بازگشت هواداران به استادیوم ها: "اگر فرصتی به ما داده شود نشان می دهیم که در آینده می توانیم کارهای بیشتری را انجام دهیم، اما باید با شرایط کنار بیاییم. فوتبال بدون هواداران دشوارتر بوده و به اندازه گذشته لذت بخش نیست، اما هنوز فوتبال است.

 

1549536

 

حتی حضور دو هزار هوادار نیز خوشحال کننده است، اما امیدوارم آنها برای هر ارسال اشتباهی عصبانی نشده و نترسند و بتوانند کمک حال لیورپول باشند. حضور در میدان بدون هواداران دشوار بود، اما از یک مقطع به بعد چاره ای جز کنار آمدن با این موضوع نداشتیم."

 

دیدار مقابل ولورهمپتون: "هر بار برابر این تیم به میدان می روید متوجه می شوید این تیم حریفی سطح بالا و دشوار محسوب می شود و به خصوصا آنها سال گذشته در لیگ اروپا این موضوع را ثابت کردند. نونو اسپریتو عملکرد فوق العاده ای روی نیمکت ولوز داشته و این تیم موفق به جذب بازیکنان بزرگی از پرتغال شده است. کائومین کلهر در دیدار مقابل ولوز در ترکیب اصلی لیورپول خواهد بود. هرگز زحمات آدریان را فراموش نخواهیم کرد و من وقتی به او اطلاع دادم در دیدار مقابل آژاکس در ترکیب نیست و کائومین کلهر به میدان می رود، بسیار حرفه ای برخورد کرد."

 

شرایط جوردن هندرسون: "بی شک هندرسون در خارج از زمین فوتبال نیز انسان موفقی محسوب می شود. او فردی منطقی و باهوش بوده و قدرت رهبری بالایی دارد. هر بازیکنی مشکل داشته و نیاز به کمک داشته باشد، هندرسون می تواند به او کمک کند."

دیدگاه‌ها