کد خبر : 1723315 | 14 آذر 1399 ساعت 21:33 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: لیدز یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی به از تمجید مارچلو بیلسا و لیدزیونایتد پرداخت.

لمپارد:  لیدز یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ است


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان چلسی در هفته های اخیر باعث صعود این تیم به رتبه های بالای جدول و تبدیل شدن آنها به یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی شده است. فرانک لمپارد در آستانه دیدار مقابل لیدزیونایتد مدعی شد از اهمیت این دیدار برای هواداران آگاه است و چلسی باز هم در ادامه راه می تواند پیشرفت کند.

 

بازگشت هواداران به استادیوم ها: "سوال خوبی است، اما اگر بعضی از باشگاه ها نتوانند حمایت هواداران خود را داشته باشند این جای تاسف دارد. هواداران می توانند در بازی های خانگی با حمایت از ما کمک کنند. هواداران می توانند بر فضای بازی تاثیر گذاشته و حامی چلسی باشند."

 

1548576

 

دیدار مقابل لیدزیونایتد: "از زمانی که در چلسی بازی می کردم نیز از رقابت این دو تیم و اهمیت این دیدار برای هواداران آگاه بودم. برای لیدزیونایتد و مارچلو بیلسا احترام زیادی قائل هستم و می دانم هواداران نسبت به این موضوع چه احساسی دارند. چلسی و لیدز دو باشگاه بزرگ و با سابقه هستند، اما برای من سخت است که کاری کنم این موضوع را تیمو ورنر، کای هاورتز و دیگران که اصلاعی از تاریخ ندارند نیز درک کنند.

 

ما در حال حاضر عملکرد خوبی ارائه می دهیم، اما می توانیم از این هم بهتر شویم. تجزیه و تحلیل شرایط آسان نیست، اما آمار می گوید ما موفق به ارسال پاس های فراوان بوده و می توانیم در برابر تیم های بزرگ به گل برسیم. ما باید در بهترین حالت مطلوب خود باشیم. ما نشانه های خوبی با ثبت کلین شیت های اخیر نشان داده ایم، اما لیدز یکی از خطرناک ترین تیم های لیگ است."

دیدگاه‌ها