کد خبر : 1723322 | 14 آذر 1399 ساعت 22:05 | 78.3K بازدید | 1 دیدگاه

سیف‌الله‌پور: در اردو فهمیدیم بازی‌مان لغو شده؛

درخواست سرپرست نساجی از هواداران سرخابی

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید که سازمان لیگ درخواستی از این تیم برای تعویق بازی با پرسپولیس یا تغییر محل بازی نداشته است.

درخواست سرپرست نساجی از هواداران سرخابی

به گزارش "ورزش سه"، ایزد سیف الله پور سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد لغو بازی با پرسپولیس بیان کرد: سازمان لیگ برنامه ای هفته پیش اعلام کرد و ما باید طبق برنامه با نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در ورزشگاه خودمان بازی می کردیم. به همین دلیل اردوی ما در شهر ساری برگزار شد. حتی قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان هم به ما نگفتند، بازی برگزار نخواهد شد و در اردو بودیم که مطلع شدیم بازی لغو شده است.


سیف الله سپس در این رابطه که آیا سازمان لیگ درخواستی برای تعویق این بازی داشته، بیان کرد: نه فقط پرسپولیس درخواستی از ما برای بازی در ورزشگاه آزادی داشت که آقای فاضلی پس از اینکه کمیته فنی را تشکیل دادند، با این درخواست مخالف بودند. درخواستی سازمان لیگ از ما نداشت ولی پرسپولیس چرا و ما مخالفت کردیم.


از سرپرست باشگاه نساجی مازندران در رابطه با اعتراض برخی مربیان نسبت به کیفیت زمین چمن مصنوعی شهید وطنی پرسیده شد و او در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد: تیم نساجی مازندران هم از این چمن آسیب دیده است. چند بازیکن ما و تیم های دیگر در این چمن آسیب دیدند و قول هایی شنیدیم که قرار است چن طبیعی شود. آقای نوبخت هم تشریف آوردند و گفتند که چمن مصنوعی در آخرین بازی با ذوب آهن به چمن طبیعی تبدیل خواهد شد. متاسفانه اما پس از موافقیت ایشان، سازمان برنامه و بودجه استان، هنوز این پول را در اختیار اداره ورزش و جوانان استان قرار نداده است و در واقع الان چیزی تغییر نکرده و بیشترین آسیب را خود ما می بینیم. ما علاوه بر بازی باید تمرین هم دراین زمین داشته باشیم.


حرف های سیف الله پور اینطور ادامه پیدا کرد: در بازی مقابل استقلال و پرسپولیس، تماشاگران این تیم مقابل ما جبهه می گیرند ولی من اینجا باید بگویم که باشگاه نساجی در میان بزرگ ترین باشگاه های ایران با قدمت 63 ساله است و ما هم مثل استقلال و پرسپولیس که هوادار دارند، نماینده استان های شمال کشور هستیم و هوادار داریم. خواهشی که از دوستان داریم، اینکه اینقدر ما را وارد حاشیه نکنند. این تیم به هیچ عنوان وابستگی ای به هیچ کدام از این رنگ ها ندارد. سال گذشته هم دیدید که امتیازات زیادی از تیم های بالای جدول گرفتیم. خواهش می کنیم اینقدر ما را وارد حاشیه نکنند.

دیدگاه‌ها