کد خبر : 1723323 | 14 آذر 1399 ساعت 22:26 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: هنوز برای بازی سال قبل عصبانی هستم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد خستگی بازیکنانش با این برنامه ریزی فشرده طبیعی است.

کونته: هنوز برای بازی سال قبل عصبانی هستم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شرایطی این هفته به مصاف بولونیا خواهد رفت که در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و خود را به رتبه دوم جدول رسانده است. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر در کنفرانس قبل از دیدار مقابل بولونیا حضور یافته و از شکست غیرمنتظره فصل قبل تیمش برابر این تیم ابراز تاسف کرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "ما باید گوش های خود را گرفته و فقط به بازی و ارائه بهترین عملکرد فکر کنیم. خستگی در این شرایط عادی و اجتناب ناپذیر است، ما در مدت 11 روز چهار بازی انجام داده و حالا یک روز دیگر فرصت داریم تا ریکاوری کنیم. ما باید همه بازی های مهم و سرنوشت ساز را در مدت زمان کوتاهی انجام داده و برای این دیدارها آماده شویم و انرژی خود را بازیابی کنیم که این کار دشواری است.

 

1540972

 

سال گذشته در مسابقه ای عجیب و باورنکردنی مقابل بولونیا شکست خوردیم. ما با یک گل پیش بوده و بر جریان بازی مسلط بودیم، سپس یک پنالتی از دست دادیم و با ضد حمله های حریف آن هم وقتی 10 نفره بودیم دو گل دریافت کردیم.

 

آن دیدار من را بسیار عصبانی کرد، بولونیا تیمی قدرتمند و مصمم است و آنها با سرعت بالایی بازی می کنند، همچنین بولونیا فرصت داشته بیش از یک هفته برای این مسابقه آماده شود. همیشه تیم های حریف در برابر اینتر دقت بیشتری دارند، اما ما می خواهیم به راه خود ادامه دهیم. ما باید بهتر شویم و در این مقطع جای صحبت کردن در مورد دیدارهای خانگی و خارج از خانه نیست."

 

شرایط بازیکنان اینتر: "راجا ناینگولان هنوز بهبود نیافته و برای بازی با بولونیا در دسترس نیست، استفانو سنسی نیز هنوز آماده نیست. نیکو بارلا پیشرفت کرده و هنوز هم می تواند بهتر از این شود."

دیدگاه‌ها