کد خبر : 1723337 | 15 آذر 1399 ساعت 10:00 | 34.8K بازدید | 3 دیدگاه

آلگری: هیچکس در قدرت ذهنی به پای رونالدو نمی‌رسد

مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید او نسبت به همه بازیکنانی که با آنها کار کرده روحیه و ذهنیت بهتری داشته است.

آلگری: هیچکس در قدرت ذهنی به پای رونالدو نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس در دوران مربی‌گری در این باشگاه و همچنین آث میلان سابقه کار با ستاره‌های بزرگی را داشته است. یکی از ستاره‌های بزرگ زیر نظر او کریستیانو رونالدو بوده. آلگری در آخرین فصل حضورش در یووه به مدت یک فصل با کریستیانو کار می‌کرد. او حالا با ستایش از کریستیانو می‌گوید هیچ فوتبالیستی را ندیده که ذهنیت و روحیه ای بهتر از رونالدو داشته باشد.

 

1550296

 

آلگری در گفتگو با روزنامه تایمز در این باره گفت: " من بازیکنان قوی زیادی داشته ام که روحیه‌های خیلی قوی داشتند و با شخصیت و ذهنیت درست بودند. مدافعینی مثل کیه‌لینی و نستا، هافبکهایی مثل گتوزو و سیدورف، و مهاجمینی مثل زلاتان و کریستیانو. اما رونالدو از نظر شخصیت و ذهنیت درست، بهتر از همه بازیکنانی است که می شناسم. آنچه در سر او می گذرد با همه فرق دارد".

 

1550295

 

ماسیمیلیانو آلگری در ادامه گفت: " رونالدو ستاره ای است که پنج بار فاتح توپ طلا شده، پنج بار قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کرده و یک بار هم پرتغال را قهرمان جام ملتهای اروپا کرده؛ کسب این همه موفقیت واقعاً دشوار است به خصوص با توجه به اینکه در همه این موفقیتها کلید اصلی برای تیمهای او شخص کریستیانو رونالدو بوده. کریستیانو هر سال برای خودش یک هدف جدید دارد".

 

 

دیدگاه‌ها