کد خبر : 1723340 | 15 آذر 1399 ساعت 10:10 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا نساجی در آزادی تهران بازی نکرد؟

به دنبال لغو بازی نساجی در برابر پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر تیم مازنی دیروز بعد از انجام تمرین در زمین روستای پهنه کلا با اتوبوس به تهران برگشت تا از امروز تمرینات خود را در تهران دنبال کند.

چرا نساجی در آزادی تهران بازی نکرد؟ 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از لغو این دیدار از سوی سازمان لیگ باشگاه پرسپولیس درخواست کرده بود که این بازی در آزادی برگزار شود و سرخپوشان برای بازی دور برگشت به قا ئمشهر سفر کنند که این درخواست از سوی علی امیری – مدیر عامل باشگاه نساجی رد شد. دلیل رد این درخواست احترام به خواست هواداران تیم نساجی بود. آنها می گفتند بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ نساجی باید در دور رفت از امتیاز میزبانی در بازی با پرسپولیس بهره می برده و بهترین تصمیم در جهت کمک به تیم قرمز در این برهه از زمان لغو بازی به جای برگزاری آن در تهران است. البته یکی از سوالات طرح شده از سوی آنها این بود که چرا سازمان لیگ با وجود اینکه تاریخ بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص بود برنامه بازی نساجی در برابر پرسپولیس را تدوین کرد و موجب شد تا تیم مازنی هم چنان بعد از بازی با نفت در هتل سالار دره ساری به اردوی خود ادامه دهد. 

 

و اما بعد از تصمیم نهایی سازمان لیگ  مبنی بر لغو بازی اعضای تیم نساجی از این تصمیم در جهت کمک به نماینده فوتبال کشورمان در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا حمایت کردند و هیچ مصاحبه منفی در این زمینه انجام ندادند. نساجی از امروز تمرینات خود را در تهران دنبال خواهد کرد تا برای بازی با سپاهان آماده شود. مسابقه ای که جمعه هفته جاری در اصفهان انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها