کد خبر : 1723387 | 15 آذر 1399 ساعت 13:13 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

روانشناس فرانسوی

زیدان محبت می‌خواهد و نمی‌تواند با بی‌مهری کار کند

روان‌شناس فرانسوی که کتابی درباره زین‌الدین زیدان به نگارش درآورده می‌گوید او نمی‌تواند بی‌مهری اطرافیانش و از دست دادن محبت آنها را تحمل کند.

زیدان محبت می‌خواهد و نمی‌تواند با بی‌مهری کار کند

به گزارش "ورزش سه"، سابینه کالگاری، روانشناس فرانسوی که درباره زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید کتابی با عنوان "در ذهن زیدان" به نگارش درآورده می‌گوید این مربی فرانسوی برای اینکه بتواند در شغلش احساس راحتی کند و کارش را به بهترین شکل ممکن انجام دهد به محبت و مهر اطرافیانش نیاز دارد.

 

1550374

 

کالگاری معتقد است علت اینکه زیدان در سال 2018 بعد از سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان رئال را ترک کرد بی‌مهری‌ای بود که در باشگاه تجربه کرده بود. او در این باره گفت: " زیدان نمی‌تواند بی‌مهری را تحمل کند. او برای پر کردن جای خالی تصدیق شدن از سوی والدینش باید احساس کند که اطرافیانش او را دوست دارند".

 

روانشناس فرانسوی در ادامه گفت: " یک ستاره هم در وهله اول انسانی است که مثل هر انسان دیگری رنج را تحمل می‌کند. از حرفهای زیدان مشخص است که او در سال 2018 احساس می‌کرد باشگاه و رختکن رئال دیگر مثل سابق به او محبت ندارند و به همین دلیل بود که رئال را ترک کرد".

 

1549694

 

سابینه کالگاری در ادامه گفت: " زیدان در شرایط عادی چنین رفتاری ندارد و کسی نیست که از زیر بار وظایفش شانه خالی کند. او همیشه کاری را که شروع کرده به پایان می‌رساند و وظایفش را با روحیه‌ای سلحشورانه انجام می‌دهد. او وقتی باشگاه را ترک کرد که رئال در اوج موفقیت بود. با اینحال زیدان اگر احساس کند به او خیانت شده است خیانتکار را هرگز نخواهد بخشید".

 

این روانشناس در ادامه می‌گوید تصدیق نشدن از سوی پدر زیدان عامل این رفتار او بوده. او در این باره گفت: " پدر زیدان هرگز او را به خاطر استثنایی بودنش ستایش نکرد. ولی اگر زیدان بی عیب و نقص بود هیچوقت شاهد اتفاق‌های جنجالی‌ای مثل ضربه سر او به سینه ماتراتزی یا ترک کردن رئال مادرید در سال 2018 نمی بودیم".

 

 

دیدگاه‌ها