کد خبر : 1723404 | 15 آذر 1399 ساعت 14:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ بازگشت تماشاگران به ورزشگاه های اسپانیا

هرچند رئیس لالیگا اخیرا از ژانویه 2021 به عنوان تاریخ احتمالی برگزاری باز یها با حضور تماشاگران یاد کرد ولی این قضیه با چراغ سبز دولت اسپانیا روبرو نشد.

تاریخ بازگشت تماشاگران به ورزشگاه های اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته خاویر تباس در مصاحبه با برنامه خوگونس از شبکه لاسستا اعلام کرد که احتمالا از ژانویه 2021 مجوز برگزاری بازی با حضور هواداران صادر خواهد شد. ورزشگاه ها قرار نیست پر شوند ولی باشگاه ها اجازه خواهند داشت تا 20 درصد ورزشگاه را به هواداران اختصاص دهند.

 

 

1494135

 

 

طبق ادعای مارکا، این ایده با مخالفت دولت و مسئولان بهداشت اسپانیا مواجه شده است. شرایط پاندمی کرونا در اسپانیا هنوز به وضعیت عادی نزدیک نشده است و به همین دلیل دولت در نظر دارد از ماه آوریل این مجوز را صادر کند.

به این ترتیب می توان گفت که فینال کوپا دل ری فصل گذشته بین سوسیداد و بیلبائو که هنوز برگزار نشده، اولین بازی با حضور تماشاگر در اسپانیا پس از شیوع کرونا خواهد بود و در ورزشگاه کارتوخای سویا به انجام خواهد رسید. دو تیم ایالت باسک از فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده بودند تا این بازی به تعویق بیفتد تا شرایط بازگشت تماشاگران به ورزشگاه مهیا شود.

4 آوریل یعنی دو هفته قبل از فینال کوپا دل ری 2021، تاریخی است که برای فینال فصل قبل در نظر گرفته شده و احتمالا نیز با حضور هواداران خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها