کد خبر : 1723453 | 15 آذر 1399 ساعت 18:30 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

من کاره ای نیستم

عقب نشینی مدیر موقت؛ نگفتم مسی را می فروختم

کارلس توسکتس مدیر موقت بارسا حرف هایش در مورد لیونل مسی را تعدیل کرد.

عقب نشینی مدیر موقت؛ نگفتم مسی را می فروختم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تابستان گذشته با ارسال یک بورفکس رسما تقاضای جدایی از بارسا را مطرح کرد. فوق ستاره بارسا تصمیمش برای جدایی جدی بود ولی به دلیل مخالفت بارسا و درخواست بند فسخ 700 میلیون یورویی و از آنجا که دو طرف باید به جدل قضایی می رفتند، مسی عقب نشینی کرد و گفت که یک سال دیگر و تا پایان قراردادش ماندنی خواهد بود. گفته می شد او با سیتی به توافقاتی هم دست یافته بود.

 

 

1550119

 

 

فروش مسی با رقمی بالا می توانست نجات بخش بارسلونا باشد ولی جوزپ ماریا بارتومئو رئیس وقت نمی خواست فردی لقب بگیرد که در دوران مدیریت او مسی از بارسا جدا شده است.

رونالد کومان سرمربی هلندی جدید بارسا هم اصرار به حفظ مسی داشت تا در نهایت جدایی او با اصرار باشگاه منتفی شود.

 

کارلس توسکتس مدیر موقت بارسلونا پنجشنبه در جریان یک مصاحبه تصمیم مدیریت سابق بارسا را زیر سوال برد و صراحتا گفت که بهتر بود مسی فروخته می شد.

 

 

1550442

 

 

او به خبرنگاران گفت:« واگذاری مسی به یک باشگاه دیگر در تابستان می توانست از لحاظ اقتصادی بارسلونا را نجات دهد. اتفاقی که اگر رخ می داد از نظر من منطقی و معقول بود اما خوب، مشخص است که برای فروش بازیکنی چون مسی باید اهداف ورزشی و نظر کادر فنی را نیز مدنظر قرار داد. من بودم، مسی را می فروختم.

 لالیگا محدودیت هایی جدید برای سقف دستمزد در نظر گرفته که باید آن را رعایت کنیم. شرایط اقتصادی باشگاه بسیار بسیار بد است ولی جای امیدواری است که رفته رفته بهتر شود.»

 

 

1549133

 

 

توسکتس اما امروز حرف های خود را کمی تعدیل کرد و گفت:«نگفتم من مسی را می فروختم بلکه منظورم این بود که واگذاری مسی از لحاظ اقتصادی به سود باشگاه بود. قطعا وضعیت اقتصادی بهتر می شد چون ما در باشگاه بودجه هنگفتی برای پرداخت دستمزدهای بالا نیاز داریم و الان امکانش میسر نیست. اینجا در قضیه مسی من کاره ای نیستم و همه چیز به خودش بستگی دارد. ما در کمیته موقت قدرت اجرایی برای چنین تصمیماتی نداریم.»

 

دیدگاه‌ها