کد خبر : 1723461 | 15 آذر 1399 ساعت 18:24 | 62.1K بازدید | 0 دیدگاه

جایگزین وریا از لرستان می‌آید(عکس)

سیداحمد موسوی به احتمال فراوان روز دوشنبه جایگزین وریا غفوری خواهد بود.

جایگزین وریا از لرستان می‌آید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت عجیبی که برای وریا غفوری به وجود آمده هواداران استقلال را در همین اوایل لیگ مکدر کرده است. کاپیتان آبی ها به خاطر کیستی که در مینیسک خود دارد، باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد و احتمالا مدت زیادی دور از میادین خواهد بود.


در چنین شرایطی کادرفنی استقلال برای انتخاب جایگزین وریا در ترکیب به تکاپو افتاده است. استقلال در ترکیب خودش تنها مدافع راست تخصصی ای که در اختیار دارد سیداحمد موسوی است. بازیکن باانگیزه و لرستانی فوتبال ایران که طی سال های گذشته عملکرد خوبی در تیم هایی نظیر تراکتور، ماشین سازی، گل گهر و ..و داشت و حالا در استقلال در جست و جوی رویاهایش است.


موسوی در دو بازی گذشته استقلال مقابل ماشین سازی و پیکان به عنوان هافبک راست و جلوی وریا غفوری به میدان رفت اما حالا به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیتی که نصیب کاپیتان آبی ها شده به پست دفاع راست برود. بی تردید این بازیکن انگیزه زیادی دارد تا جای خالی کاپیتان تیمش را پر کند و به همین خاطر هم هست که با روحیه بالا کارش را در تمرینات دنبال می‌کند.


نکته مهم این است که با حضور موسوی در پست دفاع راست، محمود فکری و همکارانش باید از یک بازیکن دیگر در پست هافبک راست استفاده کنند که به نظر می‌رسد داریوش شجاعیان یا بابک مرادی گزینه بعدی آبی ها برای این پست باشند.

 

1550448

دیدگاه‌ها