کد خبر : 1723463 | 15 آذر 1399 ساعت 18:36 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی، شاگردانش را به خانه فرستاد!

بلاتکلیفی در اصفهان؛ ذوب- شهرخودرو برگزار می‌شود؟

برگزاری دیدار ذوب‌آهن و شهرخودرو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 بلاتکلیفی در اصفهان؛ ذوب- شهرخودرو برگزار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ تیم های ذوب آهن و شهرخودرو عصر فردا باید پنجمین دیدار لیگ برتری خود را برگزار کنند. از این رو اعضای تیم شهرخودرو نیز به اصفهان سفر کردند اما ظاهرا اردوی ذوب آهن به خاطر افزایش تعداد کرونایی‌های این تیم تعطیل شده و امکان لغو بازی وجود دارد.


علی دادفر، مدیررسانه ای ذوب آهن در این باره گفت: «ما در تست مجددی که دادیم، تعداد کرونایی هایمان افزایش پیدا کرد و الان به 11 مورد قطعی رسیده‌ایم. اینکه بگوییم بازی لغو شده یا نه در حیطه وظایف ما نیست و باید سازمان لیگ یا ایفمارک در این باره نظر بدهند. اما به خاطر افزایش تعداد کرونایی ها اردوی تیم مان را تعطیل کردیم. بازیکنان هم مرخص شده اند و به خانه رفتند. به نوعی قرنطینه را شروع کردیم.»


وی ادامه داد:‌با توجه به حضور بازیکنان در تمرینات دیروز و امروز کنار یکدیگر ما پیش بینی مان این است که تعداد کرونایی هایمان طی روزهای آینده افزایش هم پیدا کند. از طرفی با توجه به حضور 3 بازیکن رده امید مان در اردوی تیم ملی جوانان و یک بازیکن در اردوی تیم ملی امید و 11 کرونایی قطعی شرایط برگزاری بازی برایمان وجود ندارد.»


دادفر در پایان افزود:« ما منتظر تصمیم سازمان لیگ در این خصوص هستیم. از طرفی هیات مدیره ما نیز امشب جلسه می‌گذارد تا تصمیم گیری کند. هر تصمیمی آنها بگیرند، برای ما لازم الاجرا است.»

دیدگاه‌ها