کد خبر : 1723464 | 15 آذر 1399 ساعت 18:41 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

حرف زدن درباره قانون 11+5 در حیطه من نیست

نوازی: لغو بازی باید قانونی صورت بگیرد

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اگر قرار باشد هر بازی به دلیل ابتلای چند بازیکن به کرونا کنسل شود، خوب نیست.

نوازی: لغو بازی باید قانونی صورت بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه باشگاه ذوب آهن از مثبت شدن تست کرونای 11 تن از اعضای این تیم خبر داده، اما هنوز رسما بازی فردای این تیم برابر شهرخودرو لغو نشده است.


طاری بخش، مدیر رسانه‌ای شهرخودرو ابتدای نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: هنوز چیزی به ما رسمی درباره لغو بازی اعلام نشده. ساعاتی دیگر جلسه هماهنگی قبل از بازی برگزار می‌شود و آنجا در خصوص برگزاری یا لغو بازی تصمیم گیری خواهد شد. با این حال فکر می‌کنم طبق قوانین ذوب آهن بتواند 11 بازیکن اصلی و 5 بازیکن ذخیره خود را در این بازی داشته باشد.


محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو که همراه این تیم به اصفهان سفر کرده، در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و گفت: بعد از بازی پرسپولیس که در تهران برگزار شد، از نظر روحی و روانی و همچنین کارهای تاکتیکی روی تیم کار کردیم. روی نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن کار کردیم. امیدوارم فردا بازی خوبی را مقابل این تیم نمایش دهیم. هر چقدر هم بگوییم که ذوب آهن بازیکنان کرونایی دارد، اما بازهم فوتبال ورزشی است که قابل پیش‌بینی نیست. ما به اصفهان آمدیم که سه امتیاز را بگیریم.


وی در خصوص احتمال لغو بازی عنوان کرد: به هر حال سازمان لیگ و فدراسیون قوانینی برای این اتفاقات قرار دادند. در بازی‌های آسیایی که بودیم، ما خودمان بازیکن کرونایی داشتیم. تیم الهلال هم که روبروی ما بود، 8 بازیکن کرونایی داشت که بازی آخر آن‌ها به خاطر رسیدن به حد نصاب موجود لغو شد. طبق قوانین باید پیش برویم. خدایی ناکرده شاید فردا هم تیم ما به این ویروس دچار شود؛ هر چند که ابتدای فصل هم 4، 5 بازیکن کرونایی داشتیم. اگر قرار باشد هر بازی به دلیل این اتفاقات کنسل شود، خوب نیست.


مربی تیم شهرخودرو درباره پیش بینی‌اش از بازی فردا گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی از آب دربیاید چون دو تیم بازیکنان جوانی دارند. امیدوارم بتوانیم بازی فردا را به نفع خود تمام کنیم.  


نوازی در پاسخ به این سوال که قانون 11+5 که از سوی سازمان لیگ برای تیم های دارای بازیکنان کرونایی وضع شده، درست است یا خیر، افزود: این موضوع در حیطه من نیست که بخواهم حرف بزنم. امیدوارم قوانین در هر اتفاقی که برای تیم‌ها می‌افتد یکسان باشد، فقط برای تیم خاصی نباشد تا تیم‌ها در مسابقات با دلگرمی حاضر شوند، مخصوصا تیم‌های شخصی که از جیب خرج می‌کنند و قوانین فقط برای تیم‌های مطرح و بزرگ نباشد.

 

دیدگاه‌ها