کد خبر : 1723467 | 15 آذر 1399 ساعت 18:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: مطمئنم پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس و عضو کادر تیم جوانان در حاشیه تمرین این تیم، ابراز امیدواری کرد شاگردان یحیی به موفقیت در فینال آسیا دست یابند.

درخشان: مطمئنم پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان، مهاجم اسبق پرسپولیس در حاشیه تمرین تیم جوانان ایران و پرسپولیس گفت: در زمان حضور بچه‌ها در کمپ، من هم در مجموعه حضور داشتم و علاقه‌مند بودم تا بازیکنان و مربیان را ببینم. به همین خاطر دیداری با آنها داشتم. ملاقاتی با کریم باقری، یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری، داوود فنایی، افشین پیروانی و بازیکنان تیم داشتم و واقعا از حضور در کنارشان خوشحال شدم. از طرفی، با بازیکنان هم دیدار کردم و از حضور در کنار سرخپوشان انرژی گرفتم.

 

مدیر تیم جوانان ایران در ادامه صحبت‌هایش با سایت این باشگاه گفت: تمرینات پرسپولیس خوب و شاداب پیش می‌رود و به عقیده من، همه چیز عالی بود. تک‌تک بازیکنان سرحال و در بهترین شرایط هستند. انشالله این روند ادامه یابد تا روز فینال که با دست پر به تهران بازگردند. حس خوبی نسبت به حضور درکنار بازیکنان داشتم و خیلی خوشحال شدم این حجم از انگیزه و روحیه را در بین بازیکنان دیدم. حسی که در حال حاضر، بازیکنان تیم دارند باید تا شب فینال در تیم حفظ شود. در این صورت، قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست و مطمئنم که می‌توانیم قهرمان شویم.

 

درخشان سپس به موضوع انتقادات از تیم پرداخت و گفت: هر حرف و انتقادی هم در میان باشد، نباید باعث دلسردی بازیکنان شود. فعلا همه چیز در بهترین سطح خود است و بازیکنان روحیه بالایی دارند. مهم این است که تمرکز همه اعضای تیم روی فینال باشد. به عقیده من باید شرایطی فراهم شود که پرسپولیس در روز 22 آذر مقابل ذوب آهن به میدان برود و با وجود مشکلاتی که می‌بینیم، این بازیکن حتما انجام شود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و سپس به قطر بروند. من مطمئن هستم برگزاری این بازی به سود پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها