کد خبر : 1723476 | 15 آذر 1399 ساعت 19:21 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

پوچتینو گزینه خوبی است اما باید به زیدان فرصت داد

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق تیم های تاتنهام و منچستریونایتد، مائوریسیو پوچتینو را گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت رئال مادرید تلقی می‌کند اما او معتقد است که این باشگاه باید به زیدان فرصت بیشتری بدهد.

پوچتینو گزینه خوبی است اما باید به زیدان فرصت داد

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست اخیر رئال مادرید مقابل آلاوس در لالیگا و شاختار در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد که انتقادات نسبت به زین الدین زیدان به اوج خود برسد و حتی شایعاتی در رابطه با برکناری سرمربی فرانسوی از هدایت کهکشانی ها به گوش برسد. همچنین از سرمربی سابق تاتنهام یعنی مائوریسیو پوچتینو به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی زیدان نام برده شده است.

 

دیمیتار برباتوف در مصاحبه ای از پوچتینو به عنوان گزینه ای مناسب برای رئال مادرید یاد کرده اما در عین حال معتقد است که این باشگاه باید فرصت بیشتری به زین الدین زیدان بدهد. او در این باره گفت: " پوچتینو گزینه مناسبی برای رئال مادرید خواهد بود؛ مخصوصاً وقتی شما نحوه عملکرد او و خصوصیاتش مانند مدیریت خوب تیم و سازگار کردن بازیکنانش با سبک مورد نظر خود را مورد توجه قرار می دهید.

 

 

1548259

 

 

از طرفی روشی که تیم‌های پوچتینو ارائه می‌دهند کاملاً با رئال مادرید تناسب دارد. خیلی وقت است که او از مربیگری دور بوده و علت آن را نمی‌دانم اما مطمئنم که او منتظر بهترین فرصت است."

 

برباتوف در ادامه گفت: " با این حال هنوز هم معتقد هستم که باید فرصت بیشتری در اختیار زین الدین زیدان قرار گیرد چرا که به نظر نمی رسد کسی بتواند موفقیت های او مثل سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کند. به نظرم حتی در صورت حذف رئال از لیگ قهرمانان اروپا در دور گروهی، آنها باید به زیدان این فرصت را بدهند که برای موفقیت در لالیگا تلاش کند. بعضی وقت ها حضور یک شخصیت بزرگ مانند زیدان روی نیمکت باید باعث شود که شما احترام بیشتری برایش قائل شوید."

 

 

1550106

دیدگاه‌ها