کد خبر : 1723477 | 15 آذر 1399 ساعت 19:23 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

خلیفه‌اصل: همه سه امتیازها را می‌خواهیم

سرمربی استقلال خوزستان پس از تساوی تیمش مقابل قعرنشین این فصل، اعلام کرد با هماهنگی بیشتر آنها قادر به کسب نتایج بهتری در ادامه خواهند بود.

خلیفه‌اصل: همه سه امتیازها را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو برد پیاپی، استقلال خوزستان اینبار مقابل چوکای تالش به تساوی رضایت داد. امیر خلیفه اصل، سرمربی استقلال خوزستان درباره این بازی و تساوی برابر نماینده گیلان گفت: در این دیدار موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم با برد از میدان خارج شویم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه تیمش بازی به بازی بهتر می‌شود گفت: ضمن احترامی که برای تمام تیم‌ها قایل هستم ما در هر بازی به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و مطمئن باشید به دنبال کسب بهترین جایگاه هستیم. تا پایان مسابقات زمان زیادی باقی مانده که تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به اینکه به دنبال کسب نتایج موفق با تیمی خواهند بود که روزگاری قهرمان ایران شده و در لیگ قهرمانان حاضر بوده گفت: هر ۲ بازی گذشته خود را با برد پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در بازی های آینده با کمک هواداران بتوانیم نمایش بهتری در میدان داشته باشیم. تیم ما به لحاظ مهره و بازیکن در وضعیت خوبی قرار دارد اما برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم. از عملکرد بازیکنانم در بازی امروز راضی هستم و امیدوارم در پایان فصل جایگاه خوبی را اختیار کنیم.

دیدگاه‌ها