کد خبر : 1723485 | 15 آذر 1399 ساعت 19:59 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم عجیب مقابل بایرن مونیخ باطل می شود؟

لایپزیش به دنبال گلزنی در خانه بایرن مونیخ برای اولین بار است.

طلسم عجیب مقابل بایرن مونیخ باطل می شود؟


به گزارش "ورزش سه"، امشب حساس ترین دیدار بوندسلیگا بین دو تیم بایرن مونیخ و لایپزیش در شرایطی برگزار می شود که میزبان در صدر جدول و لایپزیش با اختلاف دو امتیاز در رده دوم جدول بوندسلیگا قرار دارند. تیم جولیان ناگلسمان امیدوار به طلسم شکنی و باز کردن دروازه بایرن مونیخ در خانه اش یعنی استادیوم آلیانس آره نا برای اولین بار در این سالها است.

 

1550467

 

لایپزیش این فصل از چهار مسابقه خارج از خانه فقط پنج امتیاز کسب کرده و فقط چهار گل به ثمر رسانده است. در جدول بازی های خارج از خانه، لایپزیش در مکان یازدهم قرار دارد. همچنین این باشگاه در طی این سالها 360 دقیقه در رقابت های بوندسلیگا در آلیانس آرنا بازی کرده و هنوز گلی به ثمر نرسانده است. لایپزیش در این فصول آنها به ترتیب 3-0، 2-0 و 1-0 شکست خورده و یک بار نیز به تساوی بدون گل رضایت داده است.

 

اما شاگردان جولیان ناگلسمان امشب کار دشواری برای بسته نگه داشتن دروازه خود برابر ستاره های بایرن مونیخ خواهند داشت. بایرن در 9 مسابقه نخست خود در بوندسلیگا در فصل جاری 31 گل به ثمر رسانده و رکورددار گلزنی محسوب می شود. اما در همین حال لایپزیش بهترین خط دفاعی را در بالاترین سطح فوتبال آلمان را در اختیار داشته و تاکنون فقط شش گل دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها