کد خبر : 1723494 | 15 آذر 1399 ساعت 20:37 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

سویا 0 - 1 رئال مادرید؛ فرار زیدان از اخراج

رئال مادرید در دیداری دشوار در خانه سویا با یک گل پیروز شد.

سویا 0 - 1 رئال مادرید؛ فرار زیدان از اخراج

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که در هفته های اخیر نه در لالیگا و نه در لیگ قهرمانان نتایج چندان خوبی نگرفته بود، امروز با یک گل در خانه سویا پیروز شده و موقتا بحران اخیرا را به دست فراموشی سپرد.

 

در همان دقیقه یک بود که لوکاس واسکز با حرکت از سمکت راست فرصت خوبی برای باز کردن دروازه سویا داشت، اما ضربه این بازیکن از زاویه اس بسته راهی به دروازه نیافت.

 

لحظاتی بعد و روی اشتباه عجیب بونو، دروازه بان سویا بود که وینیسیوس جونیور در دهانه دروازه موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما اشتباه محاسباتی و سایه زنی عجیب او باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

1550502

 

در ادامه و روی اشتباه دوباره بونو بود که کاسمیرو در دهانه دروازه فرصت مناسبی برای زدن گل اول رئال مادرید داشت، اما هافبک برزیلی ترجیح داد پاس بدهد و این فرصت از دست رفت. در دقیقه 21 تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید از پشت محوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه سویا امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

حملات رئال مادرید ادامه یافت و در اواخر نیمه اول کریم بنزما روی پاس رودریگو می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او با مهار بونو همراه شد و در نهایت نیمه نخست علیرغم برتری رئال مادرید با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

سویا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال اوکامپوس می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه برگردان دی یونگ در اختیاز تیبو کورتوا قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 56 رئال مادرید به گل اول دست یافت. روی ارسال مندی از سمت چپ و اثرگذاری وینیسیوس، توپ بعد از برخورد به بونو و با اشتباه عجیب سنگربان سویا وارد دروازه شد و رئال مادرید از حریف خود پیش افتاد.

 

1550525

 

1550520

 

در ادامه سویا توپ و میدان را در اختیار گرفت و در تلاش برای نزدیک شدن به دروازه رئال مادرید بود، اما نمی توانست موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه این تیم ایجاد کند. در دقیقه 74 سویا روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه گودلج به تور کناری دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 80 این بار سوسو از سمت راست و از پشت حوطه شانس خود را برای باز کردن دروازه کورتوا امتحان کرد، اما ضربه فنی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 86 این بار اوکامپوس با یک ضربه آکروباتیک از درون محوطه می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او با مهار کورتوا همراه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رئال مادرید با همان یک گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها