کد خبر : 1723498 | 15 آذر 1399 ساعت 20:49 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

کریس رونالدو جایزه خود را دریافت کرد (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر را دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در همان روزهای ابتدایی فصل درگیر ابتلا به ویروس کرونا شد و چند بازی یوونتوس را از دست داد. اما ستاره پرتغالی و 35 ساله بازگشتی فوق العاده داشت و در ماه نوامبر گل های فراوانی برای یوونتوس به ثمر رساند.

 

کریستیانو رونالدو در مجموع پنج بار موفق به گلزنی تنها در 200 دقیقه در ماه گذشته شد و همین عملکرد باعث شد او جایزه بهترین بازیکن ماه نوامبر را به خود اختصاص دهد. کریستیانو رونالدو در کل تا اینجای فصل هشت بار در سری آ و دو بار در لیگ قهرمانان با لباس یوونتوس دروازه حریفان را باز کرده و در جدول بهترین گلزنان سری آ، در رتبه دوم و بعد از زلاتان 10 گله قرار دارد.

 

امشب و پیش از دربی تورین بین یوونتوس و تورینو بود که جایزه بهترین بازیکن ماه به کریستیانو رونالدو اهدا شد. یوونتوس در این فصل نتایج خیلی خوبی در سری آ نگرفته و بسیاری معتقدند این تیم دیگر بیش از حد به درخشش کریستیانو رونالدو وابسته شده است. تورینو در همان دقایق ابتدایی موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند و فعلا با یک گل از حریف نامدار خود پیش افتاده است.

 

1550536

 

1550547

 

همچنین رونالدو در دیدار مقابل دیناموکیف موفق شد گل شماره 750 خود در دوران حرفه ایش را به ثمر برساند و به همین علت لباسی منقش به همین رقم پیش از بازی به او اهدا شد.

 

1550546

دیدگاه‌ها