کد خبر : 1723509 | 15 آذر 1399 ساعت 21:27 | 22K بازدید | 1 دیدگاه

ما تیم باشخصیتی هستیم

زیدان: در حق من و بازیکنانم بی انصافی می شود

زین الدین زیدان پس از پیروزی ارزشمند رئال در زمین سویا، از برخی انتقادات غیرمنصفانه گلایه کرد.

زیدان: در حق من و بازیکنانم بی انصافی می شود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، توانست سویا را در سانچس پیسخوان مغلوب کند. تک گل بازی را گلر سویا به اشتباه به ثمر رساند در حالی که روی این گل وینیسیوس نقش مهمی داشت.

به این ترتیب رئال موقتا به رتبه سوم رفت و حالا برای بازی مرگ و زندگی برابر گلادباخ روحیه لازم را پیدا کرد.

 

 

1550563

 

 

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:« سه امتیاز خیلی مهمی بود ولی مهمتر، شکل بازی مان بود. نیمه اول عالی بودیم ولی نیمه دوم به گل رسیدیم و در مجموع برابر حریفی بسیار خوب، شایسته این پیروزی بودیم. سویا می تواند هر تیمی را دچار دردسر کند و ما چنین تیمی را شکست دادیم.»

 

تاثیر برد روی بازی حساس برابر گلادباخ:« مهم بود که به جاده پیروزی برگردیم. حالا که سه امتیاز را کسب کردیم، باید استراحت کنیم و سپس به گلادباخ فکر خواهیم کرد. قطعا حالا شرایط روحی بهتری داریم. امروز تیم تغییر خاصی نکرده بود. ما قبلا هم خوب بودیم و باید به این روند ادامه داد.»

 

زیدان در مورد اینکه بازیکنان رئال برخی دیدارها را جدی نمی گیرند، گفت:« ما تیم باشخصیتی هستیم. هر سه روز بازی کردن واقعا سخت است و برخی مواقع به ضررمان می شود. اصلا بدون توقف در حال بازی هستیم. باید برخی مشکلات حل و فصل شود و در این شکی نیست. زمانی که بر مشکلات فائق می شویم، تیم غیر قابل مهار می شود.»

 

 

1550521

 

 

بی انصافی در حق مربی و تیم:« بله همینطور است اما این شرایط هرگز تغییر نخواهد کرد. وقتی امتیاز از دست می دهیم، انتقاد می کنند ولی من همیشه مثبت فکر می کنم. باید به جاده ثبات برگردیم و به دنبال همین نیز هستیم.»

 

ضعف گلزنی:« موقعیت زیاد خلق می کنیم و راضی هستم. هرچه اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر شود، راحت تر می توان بازی کرد و نتیجه گرفت. امروز خوب بودیم و در برخی دقایق هم زجر کشیدیم و برابر سویا این طبیعی بود. به کارمان اطمینان داریم و تبریک به بازیکنان چون آمدن به سویا و پیروز شدن، اصلا کار ساده ای نیست.»

 

دیدگاه‌ها