کد خبر : 1723517 | 15 آذر 1399 ساعت 21:39 | 28.7K بازدید | 1 دیدگاه

روز تلخ تیمی که می‌خواهد فوتبال بازی کند (عکس)

امید روانخواه مربی بی سر و صدا و کم حاشیه تیم فوتبال خیبر خرم آباد برای دومین هفته متوالی در روزی که تیمش عملکرد قابل قبولی ارائه کرد، مغلوب حریفش شد.

روز تلخ تیمی که می‌خواهد فوتبال بازی کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خیبرخرم آباد که لیگ را با پیروزی 3 بر صفر مقابل چوکای تالش خیلی خوب شروع کرده بود، در هفته دوم مسابقات و در حالی که نمایش بهتری از حریف خود داشت، با پنالتی دقیقه 3 بادرانی‌‌ها و در روز درخشش شهاب عادلی دروازه‌بان جوان این تیم، سه امتیاز را به رقیب داد.


امروز نیز خیبرخرم آباد در طول بازی نمایش فوتبالی بهتری از رقیب خود داشت و سرمربی حریف هم در پایان بازی به این موضوع اذعان داشت، ولی به نظر می‌رسد در لیگ فیزیکی دسته اول فوتبال ایران که حواشی کنار خط و جار و جنجال‌های آن تاثیر زیادی در تعیین نتیجه دارد، امید روانخواه کار سختی برای جا انداختن روش خود و پیاده کردن سیستم خود با شروع بازیسازی و ارسال پاس از مرکز خط دفاعی‌ تیمش دارد و در این مسابقه هم تیم خیبر روی یک ضربه ایستگاهی در دقایق پایانی با ضربه سر مدافع آخر تیم میهمان، دروازه خودش را باز شده دید و در دقایق باقی مانده هرچه حمله کرد، به جایی نرسید.

 

1550573


نکته جالب اینکه پس از مصاحبه رضا عنایتی که به شدت از نحوه رفتار اعضای کادر فنی استقلال ملاثانی پس از تساوی یک بر یک تیمش در اهواز انتقاد کرده بود، مقابل خیبر نیز کادر فنی تیم میزبان درگیری زیادی با نیمکت حریف داشت که در ابتدا منجر به اخراج یکی از اعضای نیمکت استقلال ملاثانی شد و ادامه درگیری‌های تیم میهمان با نیروی انتظامی و اعتراض خیبری ها به متوقف ماندن بازی، یکی از اعضای کادرفنی تیم خیبر هم با کارت قرمز داور جریمه شد.


البته این‌ها تنها بدشانسی‎‌های امروز تیم خیبرخرم آباد که میهمان ویژه‌ای نظیر علی کریمی هم روی سکو داشت، نبود و آنها به تصمیمات داوری در طول مسابقه و روی صحنه گل هم معترض بودند و معتقد بودند که گل تیم در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

 

 

1550572


در پایان هفته سوم مسابقات لیگ یک تیم روانخواه دومین شکست خود را تجربه کرد و باید دید این مربی جوان و صبور، در هفته‌های آتی به چه نتایجی دست خواهد یافت.

 

1550574

دیدگاه‌ها