کد خبر : 1723520 | 15 آذر 1399 ساعت 21:50 | 93.7K بازدید | 2 دیدگاه

او یکی از بهترین های تاریخ است؛

ادای احترام ویژه لواندوفسکی به لیونل مسی

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ لیونل مسی را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خطاب کرد.

ادای احترام ویژه لواندوفسکی به لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد امسال رابرت لواندوفسکی بالاتر از ستاره هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جایزه مرد سال فیفا را از آن خود کند. اما رابرت لواندوفسکی در مصاحبه ای مدعی شد لیونل مسی همین حالا نیز یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده و دستاوردهای فوق العاده ای در دنیای فوتبال داشته است.

 

رابرت لواندوفسکی به نشریه اوله گفت: "لیونل مسی بازیکن بزرگی است، یکی از برترین های تاریخ فوتبال. من می دانم که انتظارات پیرامون مسی بسیار زیاد است و شاید هیچ کس به افتخارات مسی دست نیابد. شاید شما باید 100 سال صبر کنید تا بازیکنی مثل مسی دوباره متولد شود. مسی با آنچه تا همین حالا نیز انجام داده، یکی از بهترین بازیکنان در تمام تاریخ است و خواهد بود.

 

1550119

 

جایزه مرد سال فیفا؟ من می دانم که مسی نیز علاقمند به دریافت این جایزه است. این موضوعی منطقی بوده و تلاش برای کسب عناوین وظیفه ما به شمار می آید."

 

رابرت لواندوفسکی همچنین به دیگو مارادونا، ستاره بزرگ آرژانتینی که چندی قبل درگذشت نیز ادای احترام کرد. او گفت: "درگذشت مارادونا خبری بسیار غم انگیز و تلخ بود. فوت بازیکنی افسانه ای مانند مارادونا برای تمام فوتبالی ها اتفاقی بسیار ناراحت کننده است. همه ما بسیار ناراحت هستیم اما متاسفانه این اتفاق رخ داده است.

 

وقتی مارادونا بازی می کرد من تازه متولد شده بودم، اما من به خوبی می دانم که او در فوتبال و در جام جهانی 1986 چه کار کرده و چه عملکرد درخشانی داشته است. مارادونا خارج از زمین نیز مانند دوران بازی کردنش بود، او دوست داشت فوتبال و از زندگی در زمین و خارج از زمین لذت ببرد."

دیدگاه‌ها