کد خبر : 1723524 | 15 آذر 1399 ساعت 22:16 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی نفت مسجدسلیمان هنوز عصبانی است

حسینی: آموزش شیرجه برای پنالتی در تمرینات تیم‌ها

مجتبی حسینی می‌گوید تیمش توانسته به اهدافی که در ابتدای فصل تعریف شده، دست پیدا کند.

حسینی: آموزش شیرجه برای پنالتی در تمرینات تیم‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان با اشاره به بازی قبلی تیمش بیان کرد: بعد از بازی با نساجی تلاش کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه 4 یا 5 روز میان بازی‌ها فاصله است، تلاش کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی و جسمانی آماده بازی کنیم. ما احساس مسئولیت می‌کنیم و بازی بسیار سختی پیش رو داریم.


بخش بعدی حرف های حسینی در رابطه با سپاهان بود و افزود: تیم سپاهان، تیم بزرگی است و همیشه جزو مدعیان بوده است. ما هم تیمی باقدمت و با ریشه هستیم و مردم ما چشم امیدشان به این تیم است.


ادامه حرف‌های حسینی تمجید از شاگردانش بود و در این مورد اینطور توضیح داد: چیزی که مایه تعجب من شده و بابت آن افسوس می‌خورم، این است که برخی‌ها در این فوتبال به هر طریقی می‌خواهند برنده شوند. به جای اینکه بسیاری از تیم‌ها به فوتبال بپردازند و فوتبالی با ما بجنگند، به دنبال راه‌های غیرقانونی هستند. در همه جای دنیا با این مسائل برخورد می‌شود و همه جا بازیکنان یاد گرفتند که به دنبال تقلب نباشند. برخی این افتخار را به خود می‌دهند که به بازیکنان خود آموزش دهند شیرجه بزنند. فوتبال با این کارها پیشرفت نمی‌کند.


حسینی در ادامه افزود: گردش مالی فوتبال ما اینگونه است و ما به این شکل هزینه می‌کنیم، اما فوتبال ما به آن شکل بازیکن جوان و خوب بیرون نمی‌دهد. باید به اصل قضیه بپردازیم، نه اینکه بخواهیم به هر طریقی و هر شیوه غیراخلاقی برنده شویم.


از حسینی در رابطه با بخش هجومی تیمش پرسیده شد که تنها یک گل طی چهار هفته اخیر به ثمر رسانده و او در واکنش به این موضوع بیان کرد: ما تیم جوانی داریم و بیشتر بچه‌های ما اولین سال است که در این سطح بازی می‌کنند. باید به این بازیکنان فرصت بدهیم و با آنها کار کنیم.


سرمربی فصل گذشته مس کرمان با میزان بودجه تیمش و همینطور اهداف نفت مسجد سلیمان نیز پرداخت و افزود: برنامه‌ریزی ما این بود که ابتدای فصل، حداقل امتیازات را جمع کنیم و پس از گذشت چند هفته، پیشرفت‌هایی در عملکرد هجومی تیم ایجاد شود. می‌خواهیم با برنامه پیش برویم. طبق برنامه‌ریزی می‌خواستیم ابتدای فصل، حداقل گل خورده را داشته باشیم و نبازیم، اما فکر می‌کنم مشکل گلزنی به مرور زمان حل می‌شود. من به این تیم امیدوارم. این بچه‌ها و من با تمام توان و شبانه‌روزی کار می‌کنیم تا باعث پیشرفت تیم شویم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه توقعات نباید به بازیکنان جوان تیمش فشار وارد کند، تصریح کرد: اگر توقعات خیلی زیاد باشد، این تیم شکننده می‌شود. باید اصولی فکر کنیم و فشاری به این بازیکنان وارد نکنیم. آنها توانا و بااستعداد هستند و به آنها امیدوارم.

دیدگاه‌ها