کد خبر : 1723526 | 15 آذر 1399 ساعت 22:18 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز دوباره ابومسلم از مرحله دوم لیگ سه

پروسه احیای دوباره باشگاهی قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران در حال پیگیری است و حالا امروز نیز یک گام مهم در راستای احیای این تیم برداشته شد.

آغاز دوباره ابومسلم از مرحله دوم لیگ سه

به گزارش "ورزش سه" طی ماه‌های اخیر یکی از اتفاقات جالب‌توجه فوتبالی، احیای دوباره باشگاه ابومسلم، به عنوان یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران بود که در جراید و رسانه‌ها به آن پرداخته شد و نکته جالب در این‌باره، حضور حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و یکی از چهره‌های خوشنام ورزش ایران در رأس هرم مدیریتی باشگاه بود. چرا که مهاجرانی نیز به همراه برادران خود از بنیان‌گذاران باشگاه ابومسلم به شمار می‌روند و حالا برای احیای دوباره این تیم اعلام آمادگی کرده است.

 

یکی از مشکلات مهم مشکی‌پوشان خراسانی در راه بازگشت دوباره، خرید امتیاز جهت شرکت در مسابقات بود؛ موضوعی که باعث شد تا پروسه خرید امتیاز آن‌ها به درازا کشیده شود اما سرانجام با رایزنی‌ها و مذاکرات انجام شده، امتیاز مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور از سوی مدیران باشگاه ابومسلم خریداری شد تا این تیم ریشه‌دار خود را مهیای حضور در این تورنمنت نماید.

 

پیش از این سعید خانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ابومسلم انتخاب شده بود و حالا این سرمربی جوان تا اوایل فروردین 1400 که زمان شروع مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور است فرصت دارد تا مشکی‌پوشان خراسانی را مهیای حضور در این تورنمنت نماید.

 

دیدگاه‌ها