کد خبر : 1723532 | 15 آذر 1399 ساعت 22:53 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3 - 3 لایپزیش؛ فرار قهرمان از شکست

دیدار تماشایی بایرن مونیخ و لایپزیش با تساوی 3-3 تمام شد.

بایرن 3 - 3 لایپزیش؛ فرار قهرمان از شکست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که دو بار عقب افتادگی خود از لایپزیش را جبران کرده و البته یک بار نیز برتری خود را از دست داد، در نهایت در جدالی جذاب و تماشایی به تساوی 3-3 برابر لایپزیش رده دومی رضایت داد.

 

لایپزیش بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهارم می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم سابیتزر از پشت محوطه بایرن مونیخ به دیرک دروازه مانوئل نویر برخورد کرد.

 

1550569

 

اما در دقیقه 18 لایپزیش به گل اول دست یافت. روی پاس عمقی امیل فورسبرگ، کریستوفر انکونکو در موقعیتی تک به تک مانوئل نویر را دریبل کرده و به راحتی دروازه بایرن را باز کرد.

 

دقایقی بعد بنجامین پاوارد با ضربه ای از راه دور فرصت خوبی برای به ثمر رساندن گل تساوی داشت، اما گولاسچی با عکس العملی تماشایی دروازه لایپزیش را نجات داد.

 

1550604

 

اما در دقیقه 30 بایرن مونیخ به گل تساوی دست یافت. جمال موسیالا بعد از یک و دو با کینگزلی کومان صاحب فرصت گلزنی شده و با ضربه ای دقیق دروازه لایپزیش را باز کرد.

 

بایرن مونیخ خیلی زود و در دقیقه 34 به گل دوم هم دست یافت. این بار روی پاس عمقی کومان بود که توماس مولر در موقعیتی تک به تک توانست از درون محوطه گل دوم را به ثمر برساند.

 

1550605

 

اما لایپزیش در صدد جبران برآمد و دقایقی بعد به گل تساوی دست یافت. روی پاس عمقی هایدارا، جاستین کلایورت در سمت راست محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای محکم دروازه نویر را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی 2-2 بین دو تیم به اتمام برسد.

 

اما لایپزیش نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل سوم دست یافت. روی ارسال دقیق آنجلینو از سمت چپ بود که امیل فورسبرگ بدون مدافع یارگیر و به راحتی با ضربه سر دروزه بایرن را باز کرد.

 

در ادامه اگرچه بایرن مونیخ به گل تساوی نیاز داشت، اما جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر نبودند.

 

اما در دقیقه 75 بایرن به گل تساوی دست یافت. ارسال کومان از سمت راست با ضربه سر دقیق توماس مولر در شلوغی محوطه همراه شد و بازی به تساوی رسید.

 

در دقیقه 87 ریچاردز درون محوطه لایپزیش و در سمت راست می توانست گل برتری را نیز به ثمر برساند، اما توپ روی پای او جفت و جور نشد تا در نهایت این دیدار با تساوی 3-3 به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها