کد خبر : 1723545 | 15 آذر 1399 ساعت 23:40 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: نیمه دوم خودمان را نشان دادیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد از نمایش نیمه دوم تیمش مقابل وستهام رضایت دارد.

سولسشر: نیمه دوم خودمان را نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد امشب در شرایطی که در نیمه اول با یک گل از وستهام عقب افتاده بود، در نیمه دوم نمایش درخشانی ارائه داده و موفق شد سه بار دروازه حریف را باز کند. اوله گونار سولسشر در پایان بازی مدعی شد وستهام تیمی فشرده و هجومی است و به همین دلیل او از پیروزی امشب تیمش بسیار خوشحال است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "فوتبال اینگونه است و فراز و نشیب های فراوانی در زمین رخ می دهد. در نیمه اول ما ریتم آرامی داشتیم و بیش از حد توپ را از دست می دادیم، همچنین حملات وستهام نیز خظرناک به نظر می رسید. اما در نیمه دوم و خصوصا با گل پل پوگبا شرایط و روحیه ما تغییر کرد و البته به نظرم گل پوگبا بسیار زیبا و شگفت انگیز بود که این نشاندهنده توانایی های فردی و کیفت اوست.

 

1548307

 

ما امروز برابر تیمی بازی کردیم که موفق به غلبه بر تیم هایی چون ولوز و لستر شده و مقابل منچسترسیتی نیز به تساوی رسیده بود. وستهام تیمی خیلی فشرده و هجومی است، بنابراین من از عملکرد یونایتد واقعا خوشحالم.

 

متاسفانه در برخی مقاطع از فصل تعداد بازیکنان مصدوم یونایتد خیلی زیاد می شود. ما می توانیم در بازی هایی مانند مسابقه امروز بهتر عمل کنیم، بازی فراز و نشیب زیادی داشت، اما بازیکنان یونایتد شخصبت خود را نشان داده و تا لحظه آخر به کسب پیروزی باور داشتند که این موضوع بسیار مهمی است. در نیمه دوم کیفیت مان را ثابت کرده و توانایی های خود را با زدن سه گل نشان دادیم."

دیدگاه‌ها