کد خبر : 1723549 | 15 آذر 1399 ساعت 23:55 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی تیم را تعطیل کردیم و انتظار تعطیلی بازی را داریم؛

رضایی: من خوبم اما اوضاع کرونا در تیم بحرانی‌ست

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که این تیم به هیچ‌وقت امکان حضور در دیدار مقابل شهر خودرو را ندارد.

رضایی: من خوبم اما اوضاع کرونا در تیم بحرانی‌ست

به گزارش "ورزش سه" در آستانه آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران و پس از لغو جنجالی دوئل پرسپولیس و نساجی، حالا سرنوشت دیدار دو تیم ذوب‌آهن و شهر خودرو نیز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ هر چند جلسه هماهنگی پیش از بازی برگزار شده، اما با افزایش تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن برگزاری این مسابقه مشخص نیست. رحمان رضایی سرمربی سبزپوشان اصفهانی در گفتگو با برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر به تشریح آخرین وضعیت تیمش پرداخته است.

 

او در پاسخ به آخرین وضعیت ذوبی‌ها در مقابله با ویروس کرونا گفت: الحمدالله حال من خوب است اما با توجه به اینکه جواب تست 5 بازیکن تیم مثبت بود و آن‌ها نیز با بقیه بازیکنان رفت و آمد داشتند و در خوابگاه و در زمین تمرین با هم بودند لازم دیدیم تا دوباره تست بگیریم؛ صبح امروز (شنبه) همه بازیکنان و کاردفنی تیم به اتفاق تست دادند چرا که ما فکر می‌کردیم لازم است به علت کنار هم بودن در اردو نیز بایستی تست بدهند و احتمال دارد مشکوک به کرونا در تیم‌مان دوباره داشته باشیم. طبق تستی که امروز صبح گرفتند متاسفانه نتیجه 4 یا 5 بازیکن ما عصر نتیجه 6 بعد از ظهر آمد که مثبت شده بودند آن‌هم در شرایطی که ما ما تمرین‌مان 3 ظهر شروع شده بود و در واقع اینها دیشب و امروز در تمرین و رختکن با هم بودند.

 

رضایی در توضیح تعداد مبتلایان تیمش به ویروس کرونا می‌گوید: 10 بازیکن و 1 نفر کادر فنی؛ متاسفانه باز هم لازم است تست گرفته شود و 7 یا 8 نفر دیگر مشکوک هستند و باید ما از این خاطر مطمئن شویم چرا که شرایط رختکن طوری‌ست که ورودی ها یکی است و تقریبا همه با هم در تماس بودیم. فردا احتمالا تست دیگری بگیریم این 7 8 نفر به اضافه کادر خودمان همه برویم تست بدهیم که احیانا موردی باشد پیشگیری شود و به بقیه بازیکنان سرایت نکند.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره لغو بازی با شهر خودرو نیز گفت: متاسفانه شرایط خیلی بحرانی است؛ چه اتفاق دیگری باید بیفتد که بازی باید لغو شود وقتی الان همه بازیکنان مشکوک هستند آن‌هم با وجود اینکه دو هفته کشور بسته بوده است. 10 نفر بازیکن فیکس ما هستند و ما دیگران نیز از بازیکنان ذخیره ما هستند، چطور با 7 8 بازیکن باید به میدان برویم؟

 

او با اشاره به قانون لغو مسابقه توضیح داد: نزدیک 40 درصد تیم ما مثبت اعلام شده از 20 نفر بزرگسال، 10 نفر کرونا دارند و همه آنها به خانه رفته اند و قرنطینه هستند؛ بازیکنان دیگری که در لیست هستند همیشه تست گرفته نمی شود. از 20 بزرگسال به اضافه چند نفر از بازیکنان امید یا جوانان.

 

رحمان رضایی در واکنش به سفر شهر خودرو به اصفهان و احتمال لغو دیدار با پرسپولیس نیز گفت: بالاخره آمده اند و اتفاقی که افتاده است؛ سفر شهر خودرویی‌ها به این جهت نیست که به هر زوری بازی کنیم و اجباری برای بازی نیست. سرمایه های هر کشور نیروی انسانی است و این بازیکنان سرمایه های ما هستند و برای‌شان هزینه شده. چه شهر خودرو چه ذوب آهن. درباره بازی با پرسپولیس هم قضاوت را برعهده خودشان می‌گذارم، به عهده آن کسانی که در این فوتبال سمت و مسئولیتی دارند؛  آیا منطقی دارد این بازی برگزار شود آن‌هم در شرایطی که همه سالن ها و ورودی‌ها آلوده هستند چرا که در میان کرونایی‌ها 5 نفر در کنار بقیه بازیکنان جوان هم بوده اند.

 

رضایی سرمربی ذوب‌آهن در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره نظریه ایفمارک گفت: منتظر هستند مدارک کامل شود تا اظهار نظر کنند اما ما اصلا شرایط پذیرش شهر خودرو را نداریم و این موضوع را با استناد به شرایط تیم و منطبق بر آن‌چه که ستاد کرونا اعلام کرده نداریم. بهتر است این بازی را فعلا نداشته باشیم و بازی را به زمانی که شرایط روحی بازیکنانم درست شود موکول نمایند. چرا که این‌ها جوان هستند وقتی تست های مثبت از 5 نفر به 11 نفر رسیده این شوک روحی است.

دیدگاه‌ها