کد خبر : 1723564 | 16 آذر 1399 ساعت 01:31 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

چلسی 3-1 لیدز: هفته خوب آبی‌ها تکمیل شد

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 لیدز یونایتد را از پیش رو بردارد.

چلسی 3-1 لیدز: هفته خوب آبی‌ها تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد که سه شب پیش در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4-0 سویا را از پیش رو برداشتند، امشب هم توانستند در خانه از سد لیدز عبور کنند تا هفته خوب شان تکمیل بشود.

چلسی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دو دقیقه ابتدایی صاحب دو موقعیت خوب شد اما ضربات زیاش و ژیرو، راهی به دروازه لیدز پیدا نکرد. در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 4 به گل رسید.

روی یک ضد حمله بود که با پاس فیلیپس، پاتریک بامفورد راهی دروازه چلسی شد و بعد از پشت سر گذاشتن ادوارد مندی که از دروازه خارج شده بود، به راحتی دروازه را باز کرد.

 

1550674

 

بعد از گل چلسی پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 9، تیمو ورنر روی ضربه کرنر میسون مونت کار را به تساوی بکشد اما ضربه او در مقابل دروازه خالی به تیر برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 19، این لیدز بود که می توانست به گل دوم برسد اما پرچم کمک داور این فرصت را از آنها گرفت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 27، سرانجام الیویه ژیرو کار را به تساوی کشید. روی ارسال ریس جیمز بود که ژیرو با پشت سر گذاشتن مدافع حریف، توانست ضربه نهایی را بزند و حساب کار را 1-1 کند.

 

1550678

 

بعد از این گل این چلسی بود که به حملاتش ادامه داد و بازیکنان این تیم در دقایق باقی مانده نیمه اول ابتکار عمل را در دست داشتند اما در نهایت این نیمه با تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات چلسی آغاز شد و  در دقیقه 54، روی ارسال جیمز، کای هاورتز صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه بعد نوبت بازیکنان لیدز بود که در آستانه زدن گل دوم قرار بگیرند اما ضربات رافینیا راهی به چهارچوب دروازه چلسی پیدا نکرد.

پس از آن چلسی ابتکار عمل را در دست گرفت و بعد از اینکه ورنر در دقیقه 60 یک موقعیت خوب را از دست داد، این کورت زوما بود که در دقیقه 61 چلسی را پیش انداخت. روی ضربه کرنر میسون مونت بود که زوما بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و حساب کار را 2-1 کرد.

 

1550681

 

بعد از این گل هم چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه 68، روی ارسال بن چیلول، ژیرو صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب موقعیت هایی شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال زدن گل های بعدی بودند تا اینکه در سومین دقیقه از وقت های تلف شده بازی، کریستین پولیشیچ اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی یک ضدحمله بود که پولیشیچ روی پاس ورنر توانست لیدز را باز کند تا چلسی در این دیدار به برتری 3-1 برسد.

 

1550682

 

دیدگاه‌ها